کد خبر: 922706
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه البرز در طرح نذر آب یکی از استان‌های پشتیبان است گفت: در قالب این طرح تاکنون ۲۸ هزار آب معدنی و ۳۱ هزار قوطی کنسرو ماهی و لوبیا از البرز به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
ناصر چرخساز افزود: پس از سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان سیستان و بلوچستان و مشاهده مشکلات ناشی از خشکسالی و همچنین مشکلات مربوط به درمان در این استان، دستور ویژه‌ای برای پیگیری و مطالبه‌گری در زمینه رفع نیاز‌های مردم خطه سیستان و بلوچستان و جنوب شرقی کشور صادر و جلسات متعددی برای بررسی و چگونگی ورود هلال احمر به این مسئله تشکیل شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز ادامه داد: در همین راستا هلال احمر در سطح کشور با راه‌اندازی کمپین نذر آب، به یاری مردم آسیب‌دیده از خشکسالی پرداخت.
وی گفت: در قالب این طرح، البرز به عنوان استان پشتیبان، تاکنون ۲۸ هزار آب معدنی، ۳۱ هزار قوطی کنسرو ماهی، لوبیا و...، پنج تن برنج، ۲ هزار بسته شکر، ۳ هزار بسته قند، ۳ هزار بسته لوبیا چیتی، سه تن عدس و ۵۰۰ بطری روغن مایع جهت توزیع بین مردم استان‌های مواجه با کم‌آبی ارسال کرده است.
چرخساز در ادامه به کسب رتبه برتر روابط عمومی‌های هلال احمر توسط استان البرز اشاره کرد و افزود: تندیس این عنوان را در راستای نذر آب و برای یاری‌رسانی به مردم جنوب شرقی کشور به فروش می‌رسانیم؛ بنابراین از خیرین و نیکوکاران درخواست می‌شود در این کار خیر بیش از پیش ما را همراهی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار