کد خبر: 922676
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیر شعبه بیمه کوثر در آذربایجان‌ غربی:
مدیر شعبه بیمه کوثر در آذربایجان‌ غربی با اشاره به خدمات نوین بیمه کوثر تحت عنوان بیمه (حامی)، گفت: با توجه به هزینه های هنگفت مراکز حقوقی و قضایی بیمه کوثر با خدمت بیمه‌ای خود تحت عنوان حامی در شرایط قانونی، با قرار دادن وکیل در اختیار بیمه شده از او حمایت می کند.

احمد محمدپور به فعالیت 30 نماینده حقیقی، 20 نماینده حقوقی و 8 کارشناس سیار در استان اشاره کرد و افزود: آذربایجان غربی دارای ۱۷ شهرستان بوده و با کشورهای عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.

وی افزود: رتبه ۹ کشوری از نظر تعداد جمعیت نیز متعلق به آذربایجان‌ غربی است که اقوام مختلف از کرد، ترک، آشوری و ارمنی با صلح و امنیت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و عمده درآمد مردم از طریق کشاورزی است و از نظر میزان درآمد سرانه، این استان در جایگاه ۲۸ کشوری قرار دارد.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد افراد تحت پوشش بیمه کوثر در آذربایجان غربی در حدود ۳۰۰ هزار نفر است، بیان کرد: بیمه کوثر، در کنار خدمات عمده خود به نیروهای مسلح، سایر اقشار جامعه را از خدمات خود بهره‌مند می‌سازد و برای این منظور نیز امتیازات خاصی را در نظر گرفته و بیمه کوثر از نظر توانگری مالی در سطح یک بوده و جزء پنج شرکت برتر کشور است.

وی در خصوص خدمات نوین بیمه کوثر تحت عنوان از جمله بیمه (حامی) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه از مشکلات قانونی راه گریزی نیست و با توجه به بالا بودن هزینه‌های مشاوره حقوقی و وکالت، بیمه کوثر با خدمت بیمه‌ای خود تحت عنوان حامی در شرایط قانونی، وکیل در اختیار بیمه شده قرار می‌دهد و این بیمه طرح‌های دیگری از جمله بیمه بام را نیز دارا است.

محمدپور بیمه عمر و زندگی را بهترین گزینه برای اشتغالزایی، ازدواج و تحصیل فرزندان خواند و گفت: همه می توانند با استفاده از طرح بیمه عمر برای آینده خود سرمایه گذاری کنند.

وی اظهار داشت: صدور بیمه نامه بام توسط شرکت بیمه کوثر با 70 درصد تخفیف و مدت بیمه نامه 3 تا 10 سال یکی دیگر از طرح های بیمه کوثر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها