کد خبر: 922566
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: در قالب طرح فجر چهلم امسال در استان 15 طرح ورزشی مختلف افتتاح می شود.


فرزاد فتاحی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان سمنان در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی در سالن مطهری سمنان، با اشاره به اینکه امسال 18 طرح ورزشی در حال اجراست، گفت: در استان سمنان 15 طرح بزرگ در قالب برنامه فجر چهلم از هفته دولت تا دهه فجر افتتاح می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد : برای این 15 طرح 356 میلیارد ریال هزینه شده و 86 هزارمترمربع فضای ورزشی به استان اضافه می شود که بیشتر فضاهای ورزشی تخصصی است.
وی با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته در دولت تدبیر و امید 24 طرح ورزشی در استان سمنان افتتاح شد، افزود: در مجموع 510 میلیارد ریال برای افتتاح طرح های ورزشی در دولت تدبیر و امید در استان سمنان هزینه شد.
وی یادآور شد: بزرگترین این طرح ها ورزشگاه 15 هزارنفری سمنان بود که با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری افتتاح شد.
فتاحی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 77 خانه ورزش روستایی در استان سمنان احداث شده است، اضافه کرد: تا هفته دولت تعداد این طرح ها به 100 خانه ورزشی روستایی می رسد.
وی با اشاره به دستاوردهای ورزشی استان سمنان در دولت تدبیر و امید، گفت: در این دوره با تلاش ورزشکاران استان 2 هزار و 194 مدال کشوری و 264 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی کسب شد و 6 میزبانی مسابقات بین المللی و 389 میزبانی مسابقات کشوری در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
وی، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان سمنان در دولت تدبیر و امید را از 32 هزار نفر در سال 92 به 37 هزار نفر در سال 96 دیگر دستاورد حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: استان سمنان در این حوزه رشد 14 درصدی داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به نیاز استان به استعدادیابی در رشته های ورزشی مختلف، تاکید کرد: مهدی تاج دبیر فدراسیون فوتبال یکشنبه آینده در سفر به استان سمنان، علاوه بر افتتاح مجموعه پزشکی ورزشی در دانشگاه، تفاهم نامه استعدادیابی رشته فوتبال را در شاهرود منعقد می کند.
در این آیین، با حضور ایرج رحمانی معاون هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، احمد همتی نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه درمجلس شورای اسلامی، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، از 145 ورزشکار استان سمنان حاضر در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی تقدیر شد.
در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا استان سمنان هشت نماینده دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر