کد خبر: 922508
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
نعیمی پور، عضو حزب اتحاد ملت (نسخه دوم حزب مشارکت) گفته: «عده‌ای در کشور به زیست در بحران عادت دارند و آرامش و امنیت برای آن‌ها سم است و همین‌ها نیز ریشه بسیاری از مشکلات کنونی کشور هستند.» او این جملات را در توجیه وضعیت کنونی کشور بیان کرده و در ادامه برای دفاع از دولت روحانی گفته که «هر چند به عملکرد برخی از دولتمردان آقای روحانی نیز انتقاداتی وارد است، اما عده‌ای با اغراق‌گویی درباره کارنامه دولت روحانی آدرس غلط می‌دهند، در حالی که بخش عمده‌ای از آنها، خود دلیل و یا آدرس اصلی مشکلات کنونی هستند.»
محمد نعیمی پور از مشارکتی‌های مجلس ششم است. مجلسی که هرروز برای کشور یک جنجال و غوغا درست می‌کرد و در نهایت هم با غوغا و شلوغ کاری تحصن در اعتراض به رد صلاحیت‌ها کنار رفتند. با این کارنامه کاری سخن گفتن از اینکه عده‌ای به ساخت بحران عادت دارند، کمی نابجا به نظر می‌رسد. از سویی پنج سال است مدیریت اجرایی کشور در دست اصلاح‌طلبان است و نمی‌شود مدام همه مشکلات را تقصیر دیگران انداخت. بازار ارز و سکه دست دولت است؛ وضع معیشت مردم دست دولت است و انتقاد از نحوه عملکرد دولت یقیناً اسمش بحران‌آفرینی نیست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
قبل از دولتهای نهم ودهم هم دست اصلاح طلبها بوده در آنزمانها هم مشکلات تقصیر دیگران بوده است فقط احمدی نژاد بینوا بود که در هر حال دولتش مقصر بوده است....وتا ابد مقصر است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار