کد خبر: 922388
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه خبر داد:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه از اجرای عملیات گسترده راهداری در محورهای اصلی خبر داد و گفت: اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت محور اومیه-اشنویه از کیلومتر اول تا کیلومتر چهار و از کیلومتر 28 تا کیلومتر 35 با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال به پایان رسید.

صادق حبیب زاده با اشاره به حذف چندین نقطه حادثه خیز در محور ارومیه-مهاباد، اظهار داشت: تسطیح و ساماندهی محدوده بریده های بلوار شهید فعال موجب حذف نقاط حادثه خیز این محور شده و هم چنین ساماندهی رمپ های ورودی و خروجی روستاهای محور ارومیه-مهاباد جهت جلوگیری از تصادفات در این محور انجام گرفت.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: تسطیح و رگلاژ شانه های خاکی در 6 کیلومتر اول جاده مهاباد انجام گرفته و هم اکنون تا کیلومتر 40 در حال اجراست.

وی با اشاره به اهمیت بالای محور ارومیه مهاباد در بحث تردد، اظهار داشت: شستشوی تابلو علائم در محور فوق به طول 24 کیلومتر و پاکسازی محدوده پل ها و حاشیه پل ها جهت آشکارسازی ابنیه فنی تا کیلومتر 30 در محور فوق به اتمام رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه در خصوص پاکسازی و زیباسازی محور ارومیه مهاباد، تصریح کرد: بخش اول عملیات پاکسازی و رفوژ میانی در 17 کیلومتر ابتدایی جاده مهاباد به اتمام رسیده و بخش دوم این عملیات از دیروز آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان هفته آتی به اتمام برسد.

وی به رقابت راهداران در ایمن سازی محورها، اشاره کرد و افزود: در همین راستا شستشوی تابلو علائم محور ارومیه-سلماس به طول 8 کیلومتر انجام شده و هم چنین اصلاح ،مرمت و آشکارسازی دوربرگردانهای محور فوق توسط پرسنل و ماشین آلات خود اداره به اتمام رسید.

حبیب زاده با یادآوری بخش دیگری از عملیات راهداری در جاده اصلی انهر، اظهار داشت: لکه گیری 5 کیلومتر اول جاده اصلی انهر به سمت سه راهی چهارده شهید به اتمام رسیده و عملیات روکش آسفالت به زودی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی جاده امامزاده به روستای کشتیبان، گفت: طی جلسه برگزار شده، اداره راهداری شهرستان ارومیه آمادگی کامل خود را جهت ساماندهی و تعریض محور روستایی امامزاده به کشتیبان و هم چنین ارتقاء درجه راه روستایی به راه فرعی در صورت آزادسازی توسط دهیاران و شوراهای حوزه مربوطه اعلام می دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر