کد خبر: 922358
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
آزاده هشت سال دفاع مقدس:
آزاده هشت سال دفاع مقدس گفت: در دیدار خصوصی آزاده‌ها با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمودند که هیچ کسی باور نمی‌کرد آزاده‌ها به این زودی آزاد شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی  با تبریک روز ۲۶ مردادماه، بیست و هشتمین سالگرد بازگشت اسرا به میهن اسلامی اظهار کرد: این روز سراسر شادی برای همه مردم ایران بود چراکه پرستوهای گمنام این مملکت سال‌ها در اسارت دشمن بودند. 

وی با اشاره به تاریخ اسلام و یادآوری امدادهای الهی گفت: این امدادها همیشه جزو سنت‌های پروردگار بوده و هر وعده‌ای که پروردگار بدهد، خلف‌پذیر نیست.

این آزاده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: یکی از وعده‌های پروردگار نصرت الهی است به طوریکه خداوند فرموده هر کسی در راه خدا گام بردارد، خداوند نیز بر او نصرت عطا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از روش‌هایی که خداوند به آن سفارش کرده، صبر است، از این‌رو اگر مردمی در زندگی فردی و اجتماعی اهل صبر، مقاومت و مبارزه بوده و تسلیم‌پذیر نباشد خداوند نیز بر او وعده خود را تکمیل می‌کند. 

جانباز جنگ تحمیلی بیان کرد: ایمان نیز یکی دیگر از سنت‌های پروردگار است که اگر فردی ثابت قدم باشد، به خدا توکل کند و در راه خدا گام بردارد، قطعاً نصرت و امداد غیبی الهی بر او نازل می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده ۱۸ ساله بودم که اسیر شدم، گفت: افراد زیادی بودند که حتی در سن پایین اسیر شدند و بنده نیز به مدت ۶ سال در اسارت به سر بردم. 

عالی افزود: اسرای ایرانی همیشه پایدار و روی اعتقاد خود باقی ماندند. 

وی با تاکید به اینکه فشارها در اسارت زیاد بود ولی ایمان و صبر عامل ثبات و پایداری‌ بود، گفت: در طول تاریخ هر ملت و قومی که اهل صبر، استقامت و پایداری باشد قطعاً امدادهای الهی بر او نازل می‌شود. 

این آزاده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در امدادهای غیبی نصرت بر انسان نازل می‌شود، اظهار کرد: در دیدار خصوصی آزاده‌ها با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمودند که هیچ کسی باور نمی‌کرد آزاده‌ها به این زودی آزاد شوند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر