کد خبر: 922145
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
رسانه‌های وابسته به شبکه مجازی موساد به تازگی کلیپ کوتاهی را باعنوان «فایل صوتی لورفته از (آیت‌الله) خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» منتشر کرده‌اند.
جوان آنلاین: رسانه‌های ضدانقلاب کلیپی کوتاه باعنوان «فایل صوتی لو رفته از (آیت‌الله) خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» منتشر کرده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این فایل با ترکیب بیانات مختلف تولیدشده است.

رسانه‌های وابسته به شبکه مجازی موساد به تازگی کلیپ کوتاهی را باعنوان «فایل صوتی لورفته از (آیت‌الله) خامنه‌ای در جمع فرماندهان ارشد نظام» منتشر کرده‌اند.
سازندگان این کلیپ کوتاه با تقطیع ناشیانه صدا سعی کرده‌اند صوتی روان و یک نواخت از بیانات مقام معظم رهبری ایجاد کنند تا مخاطب چنین برداشت کند که این صدا‌ها مربوط به یک سخنرانی واحد است.

آن‌ها برای افزایش کیفیت صوتی این کلیپ مونتاژ شده، یک صدای محیطی (آمبیانس) واحد را در زیرصدای بیانات رهبر انقلاب اسلامی گذاشته‌اند تا مشخص نشود این سخنان تقطیع شده رهبر انقلاب است.

رسانه‌های ضدانقلاب با ساخت و انتشار این فیلم قصد دارند تا وانمود کنند رهبر انقلاب اسلامی اخیرا دستور برخورد شدید با مردم را به فرماندهان ارشد نظامی داده‌اند.

اما بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد که این کلیپ از صحبت‌های حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ۶ سخنرانی مختلف مونتاژ شده است. برای پی‌بردن به این موضوع، یک بار متن این کلیپ را با هم مرور کنیم:
 
«ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، آماده باشند! این مهمه، خودشون رو برای این مسئولیت بزرگ آماده کنند. به کمک یکدیگر بیایند؛ به زانو دربیارید و شکست بدید. اعتراض، از سوی چندمیلیون نفر جمعیت در کشور به راه افتاده است. باید مراقبت می‌کردن، نباید اجاره می‌دادن این کار تا اینجا پیش بیاد؛ چه ارتش باشه، چه سپاه باشه، چه هر سازمان دیگری باشه. مردم همیشه به طور دائم هیاهو درست میکنن، غلطم میکنن اگه بخوان بکنن.».

اما در ادامه خواهید دید که ضدانقلاب با چه ترفندی جملات و حتی کلمات مختلف سخنرانی‌های رهبر انقلاب در چند سال گذشته را بریده و کنار هم قرار داده و البته این کار را چقدر هم ناشیانه انجام داده است.

برای روشن شدن بهتر این موضوع، قسمت‌های بریده شده از متن اصلی بیانات رهبر انقلاب اسلامی را از نظر می‌گذرانید. با گوش کردن به فایل‌های اصلی هر یک از سخنرانی‌ها متوجه میزان وقت و انرژی صرف شده برای تولید این کلیپ یک دقیقه‌ای خواهید شد.

- بخش‌های نظامی، غیرنظامی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بخش‌های مختلف کشوری، تلاش‌های گوناگون، تلاشگر‌های گوناگون در میدان‌های مختلف، وقتی احساس [وظیفه]کنند و همین حرکت را، همین هدف را، همین شیوه را ممشای خودشان قرار بدهند، بسیجی‌اند. (بیانات در دیدار بسیجیان، ۱ آذر ۱۳۹۶)

- بایستی نیرو‌های مبتکر و مؤمن و آماده‌به‌کارِ ما، قبل از آنکه دشمن بخواهد ترفندی را اجرا بکند و شگرد جدیدی را وارد میدان بکند، آماده باشند؛ هم پاسخ بدهند، هم پیشگیری کنند از آنچه دشمن ممکن است انجام بدهد. (بیانات در دیدار بسیجیان، ۱ آذر ۱۳۹۶)

یک نکته دیگری که ذیل تمجید و تکریم معلمین باید عرض کرد این است که معلمین خودشان را برای این مسئولیت بزرگ آماده کنند، خب معلم خودش را آماده کند به چه وسیله؟ با وسایلی که دستگاه کشور در اختیار آن می‌گذارد، مسئولین دانشگاه فرهنگیان را جدی بگیرند. (در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور؛ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶)
- کاری بشود که این به‌معنای واقعی کلمه همکاری باشد؛ یعنی همه با هم همکاری کنند، ذهن‌ها به کمک یکدیگر بیایند و یک محصول مطلوبی بیرون بیاید. این یک نکته است. (بیانات در دیدار دست‌اندرکاران اولین کنگره بین‌المللی قرآن و علوم انسانی، ۱ خرداد ۱۳۹۶)

- در منطقه، جمهوری اسلامی -یعنی همین شما جوانها- توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست بدهید. (بیانات در دیدار بسیجیان، ۱ آذر ۱۳۹۶)

- شما ناگهان مشاهده می‌کنید که یک حرکت عظیم سازندگی و تولید و پیشرفت در بخش‌های مختلف، همراه با ایمان، همراه با بصیرت، همراه با اخلاص از سوی چند میلیون جمعیّت در کشور به راه افتاده است؛ این خیلی چیز مهم و بابرکتی است!. (بیانات در دیدار بسیجیان، ۱ آذر ۱۳۹۶)

- گله‌مند هستم از شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مراقبت می‌کردند، نباید اجازه می‌دادند این کار تا اینجا پیش بیاید که ناچار بشویم ما جلوی آن را بگیریم، ما وارد قضیه بشویم، جمهوری اسلامی است اینجا، اینجا مبنا اسلام است مبنا قرآن است، اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب، ویرانگرِ فاسد غربی بتواند در آن اعلام نفوذ کند. البته متاسفانه اعلام نفوذ میکنن، اما اینطور که سند رسمی به ما بدهند که تا ۱۵ سال دیگه چی کار بکنیم معنی ندارد. (در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور؛ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶)

- یک نگهبان ساده‌ای هم که یک پُست نگهبانی دارد، می‌تواند در تقویت ارتش مؤثّر باشد. یعنی وقتی خوب نگهبانی داد، دچار کسالت نشد، چشمانش را تیز در جایی که باید بچرخانَد چرخاند، این به همان اندازه دارد کمک می‌کند به تقویت سازمان مسلّح؛ چه ارتش باشد، چه سپاه باشد، چه هر سازمان دیگری باشد؛ (بیانات در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶)

- ما از اوّلی که انقلاب پیروز شد تا امروز همیشه به‌طور دائم با دشمنی‌های گوناگونِ دشمنانمان، یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم و ارتجاع و [مانند اینها]مواجه بوده‌ایم.. (بیانات در دیدار بسیجیان، ۱ آذر ۱۳۹۶)

- خب، یک جا یک نفری با یک اتّهامی در یک کشوری فرض بفرمایید به قتل می‌رسد [یعنی]اعدام می‌شود یا زندانی می‌شود، شما می‌بینید سروصدا‌های حقوق‌بشری بلند شد -البتّه در آن کشور‌هایی که انگیزه برای مخالفت و مبارزه با آن‌ها وجود دارد- هیاهو درست می‌کنند؛ (بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای منا، ۱۷ شهریور ۱۳۹۵)

- از اسم جنگ که نباید انسان خوف کند؛ خب دشمن الان در حال جنگ است؛ جنگ، جنگ نظامی نیست -البتّه جنگ نظامی نمی‌کنند، غلط هم می‌کنند اگر بخواهند بکنند-. (بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۶ دی ۱۳۹۶)

دلیل این تحریف و تقطیع چیست؟!

با تطبیق کلمه به کلمه فایل صوتی منتشر شده با بیانات سال‌های مختلف رهبر معظم انقلاب به خوبی ناشیانه بودن تقطیع و تحریف صورت گرفته مشخص می‌شود، ولی سوال این جا است که چرا شبکه مجازی موساد دست به چنین کاری زده است؟!

رهبر معظم انقلاب در دیدار سه روز پیش با اقشار مختلف مردم تصریح کردند: «آن‌ها برای ایجاد ناامنی در دی‌ماه گذشته، چند سال فعالیت کرده بودند، اما ملت با هوشیاری تحسین‌برانگیز، به میدان آمد و زمینه‌سازی‌های چندساله آن‌ها را به باد داد.»

رهبر انقلاب افزودند: «دشمنان سپس به سال ۹۷ دل بستند و برخی مقامات آمریکا گفتند شش ماه دیگر خبر‌هایی از ایران خواهید شنید؛ منظور آن‌ها همین حوادث مرداد بود که با وجود هزینه‌های فراوان مالی و سیاسی دشمنان این‌گونه محدود از آب درآمد.»

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کردند: «مردم، باهوش و بابصیرت هستند البته مشکلات معیشتی و اقتصادی اوقات خیلی از آن‌ها را تلخ کرده، اما این ملت زیرِ بار خواست‌های سیاسی آمریکا و فلان رژیم روسیاه نمی‌رود.»

طبیعی است دشمن زمانی که در رسیدن به هدف خود ناکام می‌ماند دست به اقدامات ایذایی می‌زند به این نیت که جمهوری اسلامی را خسته کرده و در جنگ رسانه‌ای مغلوب سازد، انتشار این کلیپ‌های تقطیع شده با هدف انتقام از شکست‌هایی است که چند سال برای آن‌ها هزینه‌های هنگفت تحمیل کرده بود.
 
منبع: روزنامه کیهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار