کد خبر: 922116
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت : امروز جوانان ایرانی در المپیاد های علمی جهان با همان افکار دینی و مذهبی توانسته اند پله های ترقی را در زمینه های علمی خصوصا شیمی، فیزیک و ریاضی طی کنند و مدال افتخار برای کشور به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه فرزندان کارکنان بهترین سفیران در جامعه هستند، گفت: یکی از راه های بالا بردن منزلت اجتماعی پلیس، کسب رتبه های برتر علمی توسط فرزندان کارکنان نیروی انتظامی است.

 حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در همایش دانشجویان ویژه فرزندان کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: امروزه یکی از مؤلفه های مهم اقتدار، علم بوده و کشوری از همه قدرتمندتر است که بیشترین جمعیت عالم و دانشمند را دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از محورهای گفتمان سازی در دنیای امروز را نهضت تولید علم می دانند، تاکید کرد: امروز بحمد الله دانشجوی ایرانی نشان داده که با دین می توان قله های دانش را فتح کرد.

حجت الاسلام ادیانی به مدال آوری جوانان ایرانی در المپیاد های علمی جهان اشاره و خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما با همان افکار دینی و مذهبی توانسته اند پله های ترقی را در زمینه های علمی خصوصا شیمی، فیزیک و ریاضی طی کنند و مدال افتخار برای کشور به ارمغان بیاورند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، تعارض اسلام با علم و عقلانیت را تهمتی بزرگ دانست و تصریح کرد: در هیچ دینی به اندازه اسلام به علم و علم آموزی اهمیت داده نشده و در واقع دین اسلام یک دین علمی و در کنار علم است به طوری که در آیات قرآن کریم و روایات ما به صورت مکرر به تفکر، تعقل و تدبر سفارش شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اذعان کرد: فقهای اسلام معتقدند، هر علمی که موجب سعادت بشر در دنیا و آخرت شود، آموختن آن واجب است.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی بیان داشت: امروز با یک دشمن قدار و مکار روبه رو هستیم که به طور صریح اعلام می کند نظام ایران را تحت شدیدترین تحریم های تاریخ قرار می دهد تا مسئولان آن پای میز مذاکره بیایند.

وی افزود: عصبانیت آمریکا از نظام ایران دستیابی جوانان این مرز و بوم به علوم پیشرفته دنیا در زمینه های هسته ای و ساخت موشک و پهپاد است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روزی در همین کشور، برای تهیه سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم، اظهار داشت: امروز به برکت ایمان و اسلام، جوانان مؤمن، متعهد، انقلابی و تحصیل کرده کشور سنگرهای علم را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، نیاز امروز کشور به افراد عالم و فرهیخته را بیش از هر زمانی دانست و گفت: اگر می خواهیم براساس سند چشم انداز 20 ساله در سال 1404 به قطب علمی منطقه تبدیل شویم تنها راهش این است که جوانان ما در هر رشته ای که مشغول تحصیل هستند درس و بحث را جدی بگیرند و سعی داشته باشند، نیازهای کشور را با اتکای به درون تأمین کنند.

وی با تقدیر از فرزندان کارکنان پلیس اصفهان که در کنکور 97 رتبه های برتر را کسب کردند و همچنین دانشجویان ممتاز در رشته های مختلف دانشگاهی گفت: فرزندان کارکنان نیروهای انتظامی باید در هر مقطع و رشته ای که مشغول تحصیل هستند جزء افراد ممتاز آن مجموعه باشند.

حجت الاسلام ادیانی در خاتمه گفت: فرزندان کارکنان نیروی انتظامی با تربیت صحیح دینی و با داشتن ادب، رأفت، اخلاق اسلامی با رعایت حجاب و عفاف و توجه به ارزش های دینی و مذهبی می توانند اقتدار ناجا را بالا برده و بهترین سفیران این نیرو در بین مردم جامعه باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار