کد خبر: 922087
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
مصدومیت کیمیا علیزاده به عنوان یکی از امید‌های کسب مدال برای ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا شوک ناگهانی به تکواندوی ایران وارد کرد.
فریدون حسن
مصدومیت کیمیا علیزاده به عنوان یکی از امید‌های کسب مدال برای ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا شوک ناگهانی به تکواندوی ایران وارد کرد. با این حال خبری که طی روز‌های گذشته مبنی بر خداحافظی همیشگی او از دنیای قهرمانی شنیده شد، غیرمنتظره‌تر از خبر مصدومیتش بود، خبری که البته با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.
محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه علیزاده در سنی قرار دارد که حداقل می‌تواند تا شش، هفت سال دیگر در ورزش قهرمانی حضور داشته باشد، پیرامون شایعه خداحافظی او می‌گوید: «اول از همه سلامتی کیمیا برای ما مهم است، در ادامه نیز خودش باید برای بازگشت اراده داشته باشد که من این اراده را در او می‌بینم. ما بار‌ها مشاهده کردیم، حتی انسان‌هایی با شرایط سنی بالا وقتی اراده انجام کاری را داشتند، غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل کردند.»
در این بین ملیکا میرحسینی، جانشین کیمیا علیزاده در تیم ملی حال و هوای دیگری دارد. این روز‌ها همه از حسینی توقع کسب مدال آسیایی دارند تا جای خالی علیزاده زیاد احساس نشود. بانوی تکواندوکار کشورمان می‌گوید: «واقعاً از مصدومیت کیمیا ناراحت شدم. با این حال فرصت خوبی پیدا کرده‌ام تا خودم را نشان دهم. امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلا، هم کیمیا و هم اساتید و علاقه‌مندان تکواندو را خوشحال کنم.»
میرحسینی با انتقاد از برخی اظهارنظر‌ها در خصوص کمبود اعتماد به نفس در بانوان عنوان می‌کند: «من می‌گویم تکواندو در تمام دنیا پیشرفت کرده است و دیگر تیم یا حریف ضعیف وجود ندارد. بحث عدم اعتماد به نفس نیست، رقبا واقعاً قوی شده‌اند. ضمن اینکه باید اذعان کنم، واقعاً در برخی مواقع با قرعه سخت و بدشانسی روبه‌رو می‌شویم. همه بچه‌ها عالی هستند، امیدوارم با توجه به توانایی بچه‌ها بتوانیم بهترین نتیجه را در اندونزی کسب کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار