کد خبر: 922079
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
فرزین ماندگار
محمد عبادی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما، در سن ٧١ سالگی، به دلیل ایست قلبی درگذشت. محمد عبادی دوبلور نقش‌های مختلفی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی از جمله «ناوارو» در نقش اوکلند، «جنگجویان کوهستان» در نقش شی چن، «از سرزمین شمالی» در نقش تام، «کاراگاه و رکس» در نقش‌های مختلف، «شرلوک هلمز» در نقش‌های مختلف، «جومونگ»، «لوک خوش شانس» و... بوده است.
رسانه ملی جایگاه ارزشی زنان را متزلزل کرده است!
یک مدرس حوزه رسانه معتقد است «زن نمایشی» در عرصه رسانه ملی نمادی از توجه بی‌حد و حصر به بُعد جسمانی زن است تا از این طریق جذب مخاطب صورت گیرد، لذا رسانه ملی جایگاه ارزشی زنان را تنزل داده است.
سمیرا خطیب‌زاده، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با بیان اینکه از دید تخصصی رسانه، تصویرگری و شخصیت‌پردازی زنان در رسانه ملی از سه جنبه قابل بررسی است، افزود: سه مدل زن در عرصه تصویرگری وجود دارد که شامل زن نمایشی، زن واقعی و زن آرمانی است.
وی با اشاره به اینکه زن نمایشی شخصی است که در قالب‌های کاملاً کلیشه‌ای به مخاطبان ما در برنامه‌های تلویزیونی ارائه می‌شود، گفت: این برنامه‌ها اعم از سریال‌ها، مسابقات یا سایر اجرا‌های تلویزیونی است. متأسفانه زن نمایشی یعنی نمادی از توجه بی‌حد و حصر به بُعد جسمانی زن تا از این طریق مخاطب را جذب کند و با عرض تأسف اینگونه تصویرگری از زنان در رسانه ملی رو به افزایش است و اکنون رسانه ملی جایگاه ارزشی زنان را تنزل داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار