کد خبر: 921955
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
پل اسکولز آب پاکی را روی دست هواداران یونایتد ریخت و عنوان کرد این تیم در این فصل نیز شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد.
پل اسکولز

جوان آنلاین: منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد چندان خوبی نداشت و همین موضوع باعث نگرانی هواداران تیم شده است. پل اسکولز، هافبک پیشین یونایتد که در حال حاضر به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند گفت: با توجه به کیفیت بالای منچسترسیتی و بازیکنان خوبی هم که لیورپول به دست آورده است باید بگویم که شانس قهرمانی یونایتد امسال خیلی کم است. من خیلی بعید می‌دانم یونایتد بتواند به سیتی برسد. سیتی واقعا تیم بسیار خوبی است. مربی فوق‌العاده‌ای دارد و بازیکنان خیلی خوبی هم در ترکیب خود دارد. ولی در یونایتد این طور نیست و شما نمی‌دانید هفته بعد قرار است چه اتفاقی رخ دهد و در تیم چه خبر است. امیدوارم که من اشتباه کنم ولی من بعید می‌دانم امسال یونایتد بتواند رقیب جدی برای سیتی در راه قهرمانی باشد.

منچستریونایتد باید در هفته دوم لیگ برتر برابر برایتون به میدان برود. شیاطین سرخ سال گذشته نتوانستند به جامی دست پیدا کنند و در لیگ برتر بعد از منچسترسیتی با ۱۹ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار