کد خبر: 921921
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مدیرکل کار سمنان خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از پرداخت 443 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی و عشایری در این استان تا امروز خبر داد.

اسماعیل غنیان در بیست و سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان که به میزبانی پست بانک در سالن جلسات سرپرستی امور شعب بانک توسعه تعاون برگزار شد، به بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی در سمنان پرداخت.

وی در خصوص اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: تاکنون 121 طرح با حجم اعتباری 443 میلیارد و 576 میلیون ریال در بانک‌ها در بخش اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در خصوص اشتغال روستایی و عشایری گفت: تاکنون 162 طرح با اعتبار یک هزار و 131 میلیارد و 306 میلیون ریال در بانک‌ها مصوب شده است.

غنیان افزود: در اشتغال روستایی و عشایری تاکنون، 141 طرح با مبلغ 675 میلیارد و 766 میلیون ریال در بانک‌ها انعقاد قرارداد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان نیز در این جلسه با اشاره به رتبه مطلوب استان در بخش ارائه مصوبات در طرح اشتغال روستایی و عشایری استان اظهار کرد: انتظار می‌رود که با کسب تجربیات گذشته، نظارت و پایش بیشتر بتوانیم رتبه استان سمنان را در جذب پرداخت تسهیلات و انعقاد قراردادهای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور ارتقا دهیم که می‌طلبد در این راستا پروژه‌های مؤثرتر را از نظر کمیت و کیفیت مورد بررسی و حل‌وفصل قرار دهیم.

حشمت‌الله عسگری با اشاره به تجربه‌های نامطلوب بنگاه‌های زودبازده در دولت‌های گذشته یادآور شد: این اطمینان را باید به جامعه بدهیم که منابع اجرای این طرح به‌درستی با توجه به اهداف مدنظر به افراد ماهر برسد تا به تجربه تلخ تسهیلات بنگاه‌های زودبازده دچار نشویم.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و جامع اجرای این طرح به متقاضیان واجدالشرایط یادآور شد: انتظار می‌رود که هر دستگاهی در حوزه مسئولیت خود فلسفه اجرای این طرح را دقیق اطلاع‌رسانی نماید تا منابع طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با حداقل انحراف به دست افراد ماهر و واجدالشرایط برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان اشتغال فراگیر روستایی را از مهم‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید نام برد و گفت: بسیاری از متقاضیان واجدالشرایط این طرح هنوز در جریان موارد این طرح نیستند که انتظار این است با اطلاع‌رسانی دقیق و جامع مقدمات اجرای این طرح برای متقاضیان، تبیین شود و دستگاه‌ها و بانک‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای در اجرای صحیح و دقیق این طرح ملی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر