کد خبر: 921816
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مدیر تیم فوتبال امید، گفت: برنامه‌ریزی بازی‌های آسیایی در رشته فوتبال از سطح AFC هم پائین‌تر است. باید امروز رنگ لباس‌ تیم‌ها را مشخص می‌کردند اما در جلسه هماهنگی این اتفاق نیفتد.

خبرگزاری فارس: استیلی: برنامه‌ریزی مسابقات از سطح AFC هم پائین‌تر است/ 2 نفر به لیستمان اضافه می‌شوند

جوان آنلاین:حمید استیلی در مورد مورد جلسه هماهنگی قبل از دیدار مقابل عربستان، گفت: جلسه امروز برای هماهنگی‌ تیم‌ها بود. این جلسه با حضور مسئولان تیم‌های گروه F عربستان، ایران، میانمار و کره شمالی برگزار شد. در مورد مسائل داوری، تعویض‌ها، اینکه چه کسانی می‌توانند روی نیمکت باشند. چه کسانی همراه تیم می‌توانند در اتوبوس باشند و سایر مسائل صحبت شد. در مورد تیم هم توضیحاتمان را نوشتیم. پیراهن اول ما سفید، پیراهن دوم ما قرمز، پیراهن اول گلرها مشکی، پیراهن دوم گلرها سبز و پیراهن سوم گلرها آبی هستند.

وی افزود: در مورد موضوع زمین هم صحبت کردیم. عربستانی‌ها هم در مورد شرایط زمین تمرین ناراحت بودند. آنها دیروز آمدند. یک گله هم این بود که باید روز قبل از بازی، تمرین تیم‌ها در زمین اصلی مسابقه برگزار شود که آنها گفتند با توجه به برگزاری همه روزه بازی‌ها در یک زمین نمی‌توانند اجازه انجام این کار را بدهند. همچنین نوشتن هر گونه شعار سیاسی زیر پیراهن ممنوع است. موارد مختلف و زیادی در این جلسه مطرح شد.

مدیر تیم امید در مورد اینکه آیا رنگ لباس تیم امید در بازی فردا مشخص شد، عنوان کرد: خیر هنوز مشخص نشده است. گفتند تا شب این مسئله را به ما اعلام می‌کنند. خودشان در این مورد تصمیم می‌گیرند و به ما اعلام می‌کنند.

استیلی در مورد اینکه وضعیت برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات در حد AFC  است، گفت: برنامه ریزی در حد AFC هم نیست و از آن هم بدتر است. باید امروز رنگ  لباس ها مشخص می‌شد اما تا به این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد مشکل حضور برخی همراهان تیم روی نیمکت، اظهار داشت: در نامه قبلی که به کمیته المپیک ارسال شده بود تعداد نفرات برای نشستن  روی نیمکت 6 نفر اعلام شده بود اما امروز اعلام کردند که 8 نفر می‌توانند روی نیمکت حضور یابند که ما امروز با سجادی تماس گرفتیم و او هم قول همکاری داد تا هر چه سریعتر نام این دو نفر را به لیستمان اضافه کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار