کد خبر: 921814
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: محل تمرین رشته‌های مختلف را کمیته برگزاری بازی‌ها تعیین می‌کند و ما تصمیم‌گیرنده نیستیم.

خبرگزاری فارس: سجادی: مشکل تغذیه تیم ملی فوتبال را حل کردیم/درباره محل تمرین ما تصمیم‌گیرنده نیستیم

جوان آنلاین: هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به طور رسمی از 27 مرداد آغاز می‌شود اما رقابت‌های ورزشکاران کشورمان از فردا در رشته‌های هندبال و فوتبال شروع خواهد شد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی در گفت‌وگو با شبکه خبر در این باره گفت: بازی کاروان ما از فردا در رشته‌های هندبال و فوتبال شروع می‌شود. تیم ملی هندبال با قطر بازی دارد و من هم در سالن حضور خواهم داشت.

وی درباره مشکلات تغذیه و همین طور تمرین ملی‌پوشان فوتبال، عنوان کرد: درباره تغذیه باید بگویم هادی ساعی و یکی از دوستان را به محل استقرار تیم ملی فوتبال فرستادیم و صحبت‌هایی انجام شد. خودم هم صحبت‌هایی کردم و موضوع حل شد. من تقریبا هر روز با استیلی در خصوص وضعیت ایران صحبت می‌کنم.

سجادی خاطرنشان کرد: درباره محل تمرین هم باید بگویم میزبان یعنی کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی درباره محل تمرین تصمیم می‌گیرد و آنها تعیین می‌کنند بنابراین ما هم موظفیم همان کار را انجام دهیم.

سرپرست کاروان ایران درباره رشته‌هایی که به اندونزی رسیده‌اند، یادآور شد:ورزشکاران رشته‌های ووشو، چوگان، شمشیربازی، تکواندو، ژیمناستیک و پاراگلایدر ساعاتی پیش وارد اندونزی و در دهکده و شهرهای محل برگزاری مسابقات مستقر شدند.والیبال ساحلی و سپک‌تاکرا نیز به پالمبانگ رفته‌اند.فقط کبدی مانده که قرار است از کوالالامپور به جاکارتا سفر کند تا ساعاتی دیگر می‌رسند.

به گزارش فارس، کاروان ورزشی ایران با 378 ورزشکار در بازی‌های آسیایی شرکت کرده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار