کد خبر: 921792
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس پلیس پایتخت از احضار ۸۵۰ نفر در ارتباط با پرونده‌های بزرگ اقتصادی اخیر تشکیل‌شده در پلیس ‌آگاهی خبر داد. پرونده تخلفات در حوزه ارز و سکه نیز جزو این پروند‌ه‌ها اعلام شده است.

جوان آنلاین:‌ سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اعلام خبر احضار 850 نفر در پرونده‌های بزرگ اقتصادی تشکیل‌شده در پلیس آگاهی تهران، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌های بسیار مهمی توسط پلیس آگاهی پایتخت در فضای اقتصادی درحال رسیدگی است که نتایج آن توسط مسئولین قضایی اعلام می‌شود.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 850 نفر در خصوص این پرونده‌های بزرگ اقتصادی احضار شدند و تعدادی از آنها به زندان رفته و پرونده تعدادی نیز در مرحله صدور رأی در دادسرا هستند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به تشکیل یک پرونده بزرگ در خصوص قاچاق و احتکار کاغذ در تهران گفت: در دو روز گذشته یک پرونده بزرگ مرتبط با کاغذ در پلیس آگاهی تشکیل شده و همکاران ما در حال رسیدگی به آن هستند و پس از تکمیل رسیدگی‌ها نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه تمام انبارهای تهران توسط پلیس کنترل می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این خصوص تعدادی از انبارهای متخلف شناسایی شدند و روز چهارشنبه جزئیات بیشتری از این موضوع ارائه خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار