کد خبر: 921776
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
به گزارش جوان آنلاین، مسعود کرباسچیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی، در یادداشتی اینستاگرامی خبر از برگزاری جلسه با قطعه سازان داد. او درباره نتایج این نشست، نوشته است:
 
شرایط اقتصادی کشور ایجاب می‌کند که همدلانه از تولید اشتغال آفرین حمایت کنیم. امشب جلسه کاری با صنایع قطعه و خودروسازی داشتم. قطعه سازان ٥٥٠ هزار نفر و خودروسازان ١٥٠ هزار نفر اشتغال خلق کرده‌اند. موضوعات ارزی پیش آمده به این صنایع هم آسیب‌هایی وارد کرده که هم از نظر حمایت از تولید و هم از حیث توجه به وضعیت مصرف کننده باید به آن رسیدگی شود. ادامه جلسه به فردا و با حضور وزرای محترم دیگر موکول شد.  
 
جلسه وزیر اقتصاد با صنایع قطعه و خودروسازی +عکس
 
واقعیت این است که درحال حاضر توجه به تولید و وضعیت بنگاه‌ها یک رسالت ملی است. از گمرکات خواسته‌ام که بیشترین همکاری را با صنایع داشته باشند و اجازه ندهند به دلایل مختلف خط تولید کارخانه‌ها معطل مواد اولیه بماند. سازمان مالیاتی هم رویکردش حمایت از تولید و تامین منابع از محل فرارمالیاتی و شناسایی مودیان جدید است. در وزارت اقتصاد هیچ سازمانی نباید خود را جدا از تولید بداند. پیش از این هم ادارات استانی را مکلف کرده بودم که بدون مشورت با بخش خصوصی هیچ تصمیمی را اجرایی نکند. هر قدم اشتباه میتواند یک سنگ در برابر تسهیل فضای کسب وکار باشد. همه کمک کنیم که چرخ صنعت به حرکت درآید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار