کد خبر: 921771
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت اکو از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی کنفرانس اکو در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: دومین کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت اکو از 16 تا 18 مهرماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که چندین کشور دیگر نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند بیان کرد: با توجه به این که این کنفرانس و نمایشگاه یک رویداد فراملی است بنابراین برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم این برنامه را به بهترین نحو ممکن برگزار کرده و شاهد دستیابی به دستاوردهای مورد انتظار در این زمینه باشیم.

 فرماندار اردبیل گفت: معرفی ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف علی الخصوص بخش گردشگری بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم برای دستیابی به پویایی و رشد اقتصادی در استان از تمامی ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را برده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

زنجانی تصریح کرد: تلاش اتاق بازرگانی استان در امر برگزاری این رویداد مهم شایسته تقدیر و قدردانی است و بی شک آینده خوبی با برگزاری چنین رویدادهای مهم در استان رقم خواهد خورد که می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی ایفا کند که این مسئله برای آینده شهر ما بسیار قابل توجه است.

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات در ارتباط با برگزاری این رویداد مهم باید در سطح شهر به شکل مناسب انجام شود که در این زمینه از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار می‌‌رود نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر