کد خبر: 921750
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
ملی پوش والیبال گفت: تمرینات خوبی را در یک ماه گذشته پشت سرگذاشته‌ایم و امیدوارم با دعای مردم، حمایت مسئولان، کادر فنی و غیرت بازیکنان بهترین نتیجه را کسب کنیم.
والیبال همیشه جزو امیدهای ایران است/ بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم

جوان آنلاین: تیم ملی والیبال یک روز قبل از شروع مسابقاتش، یعنی  ۲۹ مرداد ماه وارد دهکده بازی‌های آسیایی می شود و با تیم‌های پاکستان و مغولستان همگروه است. ملی پوشان به دنبال دومین قهرمانی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هستند.

فائزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم ملی والیبال، پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: پس  از مسابقات لیگ جهانی حدود ۲ هفته استراحت داشتیم و سپس تمرینات را  آغاز کردیم. تمرینات خوبی را در یک ماه گذشته پشت سر گذاشتیم، کم کم شرایط بدنی بازیکنان به شرایط مسابقات نزدیک می‌شود و از نظر هماهنگی نیز به شرایط خوبی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: ان شالله تا روز مسابقات به آمادگی کامل برسیم تا در مسابقات بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

ملی پوش والیبال درباره انتظارات بالا از تیم ملی برای کسب مدال طلا گفت: تیم ملی والیبال همیشه جز امیدهای کاروان ورزشی ایران بوده، همچنین همیشه نیز از این شانس برخوردار بوده ایم که بتوانیم بهترین مدال را کسب کنیم. با توجه به شرایطی که داریم و اینکه تیم ما یکی از تیم‌های خوب دنیا است همه انتظار مدال طلا از تیم دارند.

فائزی افزود: اما تیم‌هایی مانند کره، ژاپن و چین نیز بسیار خوب فعالیت می‌کنند، مربی‌های خارجی خوبی به خدمت گرفته اند و نسبت به گذشته شرایط بهتری دارند. امیدوارم با دعای مردم، حمایت مسئولان، کادرفنی و غیرت بازیکنان بتوانیم بهترین مدال ممکن را کسب کنیم.

ملی پوش والیبال در پایان درباره شرایط روحی و روانی تیم نیز گفت: خداراشکر شرایط و وضعیت تیم و بازیکنان از نظر روحی، روانی و جسمی خوب و مطلوب است، ان شالله تا روز مسابقات نیز همین رویه ادامه داشته باشد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار