کد خبر: 921704
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه از حضور سرمایه‌گذاران ترکیه در تبریز استقبال می‌کنیم، گفت: تردد مسافران ترکیه و ایران زیاد بوده و این می‌تواند زمینه‌ای برای توسعه روابط گردشگری بین دو استان باشد.

رحیم شهرتی‌فر در دیدار با هیئت اقتصادی استان وان ترکیه با اشاره به روابط دو کشور، اظهار داشت: روابط بین ترکیه و ایران به‌قدری گسترده بوده که در این خصوص جای هیچ بحثی نیست و در مرزهای بین دو کشور امنیت و آرامش برقرار است.

وی افزود: تبریز با توجه به اینکه در مرکزیت شمال غرب کشور قرار دارد، به لحاظ اقتصادی نیز یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان، ادامه داد: سرمایه‌گذاران ترکیه در این شهرک و دیگر نقاط استان فعال هستند.

وی بابیان اینکه اراده هر دو دولت بر تقویت مناسبات بین دو کشور است، گفت: کنسولگری ترکیه در تبریز مستقر بوده و ارتباط بسیار خوبی با سرکنسول در تبریز داریم و این فرصتی مناسب برای توسعه روابط بین دو استان است.

شهرتی‌فر با تأکید بر اینکه از حضور سرمایه‌گذاران ترکیه در تبریز استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: تردد مسافران ترکیه و ایران زیاد بوده و این می‌تواند زمینه‌ای برای توسعه روابط گردشگری بین دو استان باشد.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام گفت: با توجه به این موضوع و انتظار داریم مردم ترکیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین کشورهای دنیا به تبریز سفر کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر