کد خبر: 921547
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
زن جوان که پس از سقوط مرگبار همسرش از طبقه نهم ساختمان با شکایت خانواده همسرش متهم به قتل شده است صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

جوان آنلاین: زن جوان که پس از سقوط مرگبار همسرش از طبقه نهم ساختمان با شکایت خانواده همسرش متهم به قتل شده است صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

این زن جوان به قضات گفت: پس از مرگ همسرم، چون مهریه‌ام را از خانواده‌اش مطالبه کردم آن‌ها از این موضوع کینه به دل گرفتند وحالا از من به اتهام قتل شکایت کردند.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ به‌دنبال سقوط مرد جوانی از طبقه نهم ساختمان مسکونی در زیبا شهر (غرب تهران) آغاز شد. همسر مقتول در تحقیقات جنایی به کارآگاهان گفت: شب حادثه شوهرم به خاطر بیماری که داشت و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود درد شدیدی را تحمل می‌کرد همان شب خواهرشوهرم برای آوردن پدر شوهر ومادر شوهرم از فرودگاه خانه ما را ترک کرد من هم خوابیدم تا اینکه حدود ساعت ۳ صبح بود وقتی از جا بلند شدم دیدم همسرم در رختخواب نیست این موضوع را به سرایدار ساختمان خبر دادم وباهم همه جا را گشتیم تا اینکه جسد او را پشت ساختمان درحالیکه خودش را از پنجره اتاق به پایین پرت کرده بود پیدا کردیم.

رسیدگی به این پرونده ادامه داشت که پدرو مادر مقتول زن را عامل قتل پسرشان معرفی کردند. صبح دیروز عروس جوان درحالی پای میز قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قربانزاده ایستاد که ادعا کرد: خانواده شوهرم به خاطر این مرا متهم این پرونده دانستند، چون پس از مرگ شوهرم از آن‌ها مهریه‌ام را طلب کردم وآن‌ها از این موضوع کینه به دل گرفته و از من شکایت کردند.

این زن ۳۰ ساله در اظهاراتش منکر دخالت در مرگ همسرش شد. او گفت: من همسرم را دوست داشتم وهمیشه درکنارش بودم هیچ دلیلی برای کشتن او نداشتم او مدتی بود درد می‌کشید و احتمال دارد به خاطر درد‌هایی که تحمل می‌کرد و دارو‌هایی که مصرف می‌کرد خودش را از پنجره پرت کرده است. من قاتل شوهرم نیستم. پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار