کد خبر: 921539
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مدیرحقوقی واملاک شهرداری سنندج خبر داد
مدیر حقوقی و املاک شهرداری سنندج از تملک 60 قطعه زمین تجاری ،خدماتی و مسکونی خبر داد و گفت : از این تعداد 37 قطعه زمین مسکونی ،19 قطعه زمین تجاری ،3 قطعه زمین خدماتی ویک باب واحد مسکونی تملک شده است.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد : در راستای بازگشایی معابر و همچنین اجرای ماده 101 قانون شهرداری‌ها این اداره اقدامات لازم در خصوص تملک املاک در سطح شهر را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد : در دوره مدیریت جدید شهرداری 60 قطعه زمین با کاربری تجاری ،خدماتی و مسکونی در سطح شهر تملک شده است.

مدیر حقوقی و املاک شهرداری سنندج گفت:  این زمین‌ها از محل تهاتر بابت بدهی عوارض، حق‌السهم شهرداری، سهم شهرداری ناشی از طرح تفکیکی و سهم شهرداری از محل احداث  پروژه‌های مشارکتی تملک شده است.

عمیدی افزود: یک باب واحد مسکونی در خیابان شالمان به مساحت 225 متر و 3 قطعه زمین با کاربری خدماتی به مساحت 255مترمربع از جمله زمین‌های تملک شده است.

وی تملک 37 قطعه زمین با کاربری مسکونی به مساحت 7725 متر مربع و 19 قطعه زمین با کاربری تجاری به مساحت 3 هزار و 160 مترمربع از دیگر زمین‌های تملک شده است.

مدیر حقوقی واملاک شهرداری سنندج از پیگیری برای تملک چندین قطعه دیگر زمین در سطح شهرخبر داد و گفت: بزودی 5 قطعه زمین با کاربری تجاری ،خدماتی و مسکونی به مساحت بیش از 3 هزار متر هم تملک خواهد شد.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر