کد خبر: 921536
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
فرماندار سمنان خبر داد
فرماندار سمنان گفت: سمنان میزبان زائران حرم امن رضوی و مسافران در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

سیدعباس دانایی در جلسه بررسی عملکرد موکب میقات الرضا (ع) شهرستان سمنان با حضور مسؤولان و خادمان موکب در فرمانداری سمنان، با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد موکب میقات‌الرضا (ع) شهرستان سمنان در دهه کرامت اظهار کرد: عملکرد خادمان این موکب با توجه به حجم بالای کارهای انجام‌شده در میزبانی از زائران ثامن‌الحجج (ع)‌و حضرت معصومه (ص) قابل تقدیر است.

دانایی با بیان اینکه این موکب با مشارکت بقاع متبرکه، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی در دهه کرامت و در مسیر تردد زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) فعالیت داشت، از رضایت کامل زائران از خدمات ارائه‌شده موکب خبر داد.

فرماندار سمنان از برنامه‌ریزی موکب برای میزبانی در دهه امامت و ولایت در شهرستان سمنان اشاره بر لزوم فراهم آوردن بستر مشارکت‌های مردمی و خیری تأکید کرد.

پس از بحث و تبادل نظر در این نشست، مقرر شد: نسبت به اطلاع‌رسانی مطلوب، فراهم آوردن بستر مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد، اجرای برنامه‌های فرهنگی در جوار موکب، ارائه خدمات به‌صورت یکجا و متمرکز، برگزاری جشن‌های ویژه عید قربان و غدیر و... اقدام شود.

موکب میقات‌الرضا (ع) در دهه کرامت خدماتی همچون توزیع غذا، اسکان، خدمات خودرویی و سمنان‌گردی به مسافران و زائران ارائه کرده است که در دهه امامت و ولایت ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها