کد خبر: 921512
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
رئیس شورای شهر تبریز :
رئیس شورای شهر تبریز در جلسه شورای شهر با تقدیر از مقام خبرنگاران گفت: اتفاقات رخ داده اخیر در برخورد با یک عکاس خبری از نظر ما قابل قبول نیست.

شکور اکبرنژاد امروز در جلسه صبح امروز شورای شهر با بیان اینکه جایگاه خبرنگاران برای اعضای شورای شهر بسیار بالاست، اظهار داشت: تاسف خودم و اعضای شورا را در مورد اتفاقات رخ داده در هفته گذشته و توهین به یکی از خبرنگاران توهین را اعلام می‌کنم.

وی افزود: باید به ماموران برخورد کننده با سدمعبر آموزش بدهیم تا بار دیگر شاهد این نوع اتفاقات نباشیم.

اکبرنژاد تصریح کرد: قطعا این موضوع را پیگیری کرده و خسارات این عکاس را جبران می‌کنیم. 

رئیس شورای شهر تبریز در ادامه با تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: امیدواریم خبرنگاران  در کارشان موفق باشند.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از حساسیت عکاسی که به خاطر دفاع از حقوق شهروندی مورد ضرب و شتم قرار گرفته تشکر می‌کنم.

وی ضمن عذرخواهی از این عکاس خبری، گفت: از آقای عبدل‌پور به خاطر حساسیتش نسبت به حقوق شهروندی تشکر می‌کنم و همه باید با حقوق خود آشنا شوند. 

سونیا اندیش خاطرنشان کرد: متاسفانه به ساحت خبرنگاری بی‌حرمتی شده که امیدواریم با پیگیری‌ها این موضوع حل و فصل شده و شأن خبرنگاری رعایت شود. 

وی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری شغل پرخطری است، بیان کرد: از خبرنگاران و کانال‌های خبری تقاضا دارم امانت داری را در انتقال اخبار حفظ کنند. 

خبرنگاران مسوولان را به سمت مسائل مثبت هدایت کنند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اتفاق ناگواری که اخیرا برای یکی از عکاسان خبری افتاد گفت: بجای اقرار گیری و هدایت موضوع به سمت جنگ‌های روانی، موضوعات را با ایجاد کمپین و حمایت‌های مادی و معنوی به سمت مثبتی هدایت کنید.

سعید نیکوخصلت افزود: قلم خبرنگاران هم می‌تواند سلاح باشد و هم آبپاشی برای ایجاد رشد و از بین بردن جنگ‌های روانی اختناق‌های احتمالی موجود در میان خبرنگاران و مسوولان باشد.

وی تاکید کرد: از مبارزه به سمت صلح برویم و مثبت اندیش باشیم، زیرا اتفاقاتی که برای ما می‌افتد عمدتا زاده تفکرات ما است.

نیکوخصلت خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: شما اشاعه دهنده خوبی‌ها و اتفاقات مثبت باشید و از مسئولان در این خصوص مطالبه‌گری کنید. اعضای شورای شهر در این جلسه از خبرنگاران حاضر با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر