کد خبر: 921377
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
پس از دو بار کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا، امروز شاهد تیم نداشتن ستاره‌های فوتسال هستیم.
لیگ برتر فوتسال بانوان بی نصیب از ستاره‌ها!

جوان آنلاین: چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه بدون حضور ستارگان استارت خورد. تیم ملی فوتسال بانوان ۲ بار عنوان قهرمانی در آسیا را کسب کرد و انتظار می‌رفت برنامه ریزی‌های بهتری را در فوتسال شاهد باشیم اما ستارگانی مانند فرشته کریمی که ۲ بار عنوان برترین بازیکن آسیا را کسب کرده، کاپیتان نسیمه غلامی که ۲ بار جام قهرمانی آسیا را بالای سر برده است، فاطمه اعتدادی، لیلا خدابنده لو و مهسا کمالی که از ملی پوشان برجسته فوتسال بانوان هستند تیمی مناسب برای حضور در لیگ برتر ندارند. 

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی نیز بدون تیم باقی مانده است تا لیگ برتر فوتسال از حضور او و ملی پوشان بی بهره بماند. فوتسال بانوان به جای گام برداشتم به جلو، عقب گرد دارد و این وضعیت نوید روزهای بد برای آینده تیم ملی را می‌دهد.  برگزاری لیگی منسجم و با کیفیت پشتوانه خوبی برای تیم ملی خواهد بود اما این روزها هیچ برنامه ای از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری لیگی با کیفیت را شاهد نیستیم و گویا تنها برگزاری رقابت‌ها کافی است! با این شرایط باید دید چه آینده‌ای در انتظار تیم ملی فوتسال بانوان خواهد بود. اگر واژه‌ی حرفه‌ای را برای لیگ انتخاب می کنیم باید تمام جوانب حرفه‌ای باشد نه اینکه از بازیکنان تحت هر شرایط و هر قراردادی بخواهیم تا بازی کنند. 

بانوان فوتسالیست نیز همانند مردان تلاش و افتخار آفرینی می‌کنند و انتظار می‌رود حرفه ای تر با بازیکنان برخورد شود. غیبت این بازیکنان باعث لطمه و آسیب رسیدن به تیم ملی خواهد شد. فدراسیون فوتبال باید نظارت، کنترل و برنامه ریزی دقیقی برای لیگ برتر داشته باشد و کیفیت را فدای کمیت نکند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار