کد خبر: 921309
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
مسول دوره های آموزشی اردوهای جهادی پایگاه بسیج ریحانه الرسول دانشگاه پیام نور گرمسار هدف از برگزاری اردوهای جهادی را بستر سازی برای خودسازی و افزایش خود باوری و روحیه مشارکت و تعاون دانشجویان و ارائه خدمات به روستاییان اعلام کرد.

فاطمه قباخلو گفت: در همین راستا، اردوی جهادی دانشجویان دختر پایگاه بسیج ریحانه الرسول دانشگاه پیام نور گرمسار به مدت ده روز در روستای حسین آباد کردهای شهرستان آرادان برگزار شد.

وی گفت: در این اردوی ده روزه، که در نیمه اول مرداد ماه سالجاری در روستای حسین آباد شهرستان آرادان برگزار شد، 15 نفر از دانشجویان دختر بسیجی این پایگاه، فعالیت های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و هنری انجام دادند.

مسول دوره های آموزشی اردوهای جهادی پایگاه بسیج ریحانه الرسول دانشگاه پیام نور گرمسار ادامه داد: این فعالیت ها شامل برگزاری چندین دوره آموزشی و هنری مختلف، ارائه خدمات بهداشتیو درمانی، انجام خدامت عمرانی، بهسازی و زیباسازی مدرسه و مسجد روستا و... بوده است.

قباخلو پایش مسائل و مشکلات روستا و انتقال به مسوولین و دیدار با امام جمعه و مسوولین شهرستان آرادان را از دیگر برنامه های این اردوی جهادی برشمرد.

وی همچنین افزود: برگزاری مشاوره های تخصصی با موضوع کارآفرینی، همسرداری و فرزند پروری، کلاس های قرآن، نقاشی و کاردستی، نمددوزی، چرم دوزی و مهارت های زندگی برای کودکان، جشنواره نقاشی کوکدان، جشنواره ورزشی و بازی های بومی و محلی کودکان، برگزاری حلقه های معرفت و جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت و مراسم اختتامییه از جمله مهترین برنامه های انجام شده توسط این دانشجویان در ارودهای جهادی در روستای حسین آباد آرادان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر