کد خبر: 921118
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
معارفه مدیران توزیع برق شاهرود و بسطام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: اتکای صنعت برق برای عبور از پیک بار تابستانی به مدیريت مصرف است.

سیدمحمد موسوی‌زاده در این آئین اظهار کرد : شرکت های توزیع به عنوان پيشاني صنعت برق کشور فعاليت دارند و مسئوليت پاسخگوئي مردمي با اين شرکت‌ها است .

وی ادامه داد: پاسخگوئی به هنگام ، توأم با خوش رویی و سعه صدر، از ویژگی های بسیار مهم مديريتي است و ما وظيفه داريم خدمات شايسته اي به مردم ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر وجود پیش نیازهای لازم برای یک مدير موفق ، يکي از شاخص‌هاي کليدي و مهم اين است که مديران اين شرکت باید همواره مديريت منابع را اجرايي کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: به زعم این که با کمبود شدید منابع مواجه هستیم، از نگاه این شرکت، یک مدیر شايسته بايد بتواند در بخش‌هاي مختلف به ويژه در حوزه نيروي انساني خلق منبع کند.

وی با بیان اینکه استفاده بهينه از امکانات موجود، یکی از ديگر مولفه هاي يك مدير توانمند به شمار مي رود، افزود: اگر بخواهیم اهدافمان مغایرت و مباینتی با اهداف سازمان‌هایی که همسوی ما نيستند پيدا نکند، تعهد، تخصص و نگاه سيستمي ضرورت دارد و اين شاخص ها لازم و ملزم يکديگر هستند.

مهندس موسوی زاده با بیان این که برای عبور از پیک بار تابستانی، اتکای صنعت برق به مدیريت سمت تقاضا است اضافه کرد: با مشارکت کليه مشترکان به ويژه صنايع، از پيك بار گذر خواهيم كرد و با مديريت مصرف، همه ما بايد در اين زمينه نقش مثبت ايفا كنيم .

گفتنی است: در این مراسم از "احمد یوسفی" مدیر اسبق برق شاهرود که پس از ۳۰ سال تلاش در عرصه صنعت برق استان به افتخار بازنشستگی نایل آمد ، تکریم و "جمال فرخ زاده" به عنوان مدیر جدید مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود و همچنین "سیدحمیدرضا موسوی" به عنوان معاون مدیریت در برق بسطام معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر