کد خبر: 921116
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
مدیرعامل شرکت تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود خبرداد و، گفت: فاز نخست این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

حسن کریمی در سفر به شهرستان شاهرود از روند تکمیل پروژه استادیوم 15هزار نفری شاهرود بازدید و اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه بالغ‌بر 6 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل فاز نخست استادیوم ۱۵ هزارنفری شاهرود که تا دهه فجر امسال در دستور کار قرار دارد ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد .

وی با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزارنفری شاهرود سال ۸۸ مصوب و به دلیل مشکلاتی که در تأمین بودجه در کل کشور وجود داشت سال ۹۱ پروژه کلنگ‌زنی شد، افزود: در نظر داریم تا فاز یک این پروژه را تا دهه فجر امسال شامل پنج هزار نفر سکو، سرویس بهداشتی، سالن رختکن، نور موردنیاز استادیوم، پیست دومیدانی و زمین چمن به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت توسعه، نگهداری اماکن ورزشی کشور بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها کل پروژه استادیوم ۱۵ هزارنفری دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید، گفت: تنها در دولت قبل ۲۳۶ پروژه در سطح کشور کلنگ‌زنی شد و ما میراث‌دار این تعداد پروژه ملی ازجمله استادیوم ۱۵ هزارنفری شاهرود شدیم که طبق قرارداد پیمانکار موظف است پروژه را تا سقف ۵۰ میلیارد تومان به پایان برساند.

کریمی در ادامه تصریح کرد: با پیمانکار توافق شد که فاز نخست را بااعتبار ۱۰ میلیارد تومانی تکمیل و دهه فجر تحویل دهد و برای مابقی ۱۰ هزار نفر باید قرارداد جدید منعقد و تا پایان سال ۹۸ به‌طور کامل تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی بابیان اینکه استادیوم دامغان نیز امسال به نتیجه نخواهد رسید و آماده‌سازی آن برای سال آینده در دستور کار قرار دارد، افزود: هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه‌هایی در سمنان و گرمسار نیز شروع شد.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از 42000مترمربع فضای ورزشی در قالب26 مکان ورزشی به فضاهای ورزشی استان سمنان افزوده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر