کد خبر: 921114
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
سهم 26 درصدی بانک مسکن از تسهیلات اعطایی استان سمنان
مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان از انعقاد یک تفاهم‌نامه بین این بانک دولتی و ثبت‌احوال استان به‌منظور سپرده‌گذاری برای نوزادان این استان در قالب صندوق جوانان خبر داد .

 

بابایی با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه یک‌حساب از سوی خانواده‌ها برای نوزادان افتتاح و با واریز ماهانه مبلغ 38 هزار تومان، این نوزادان بعد از 15 سال به منظور خرید یا ساخت خانه از 142 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه به امضای قندالی مدیرکل ثبت‌احوال و مدیریت شعب بانک مسکن استان رسیده افزود: قرار است که از هفته آینده نوزادان و خانواده‌های علاقه‌مند از طریق ثبت‌احوال به این بانک دولتی معرفی شوند.

مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان با بیان اینکه امکان استفاده از این طرح از سوی خانواده‌ها برای دیگر کودکان و نوانانی که پیش از این متولد شدند نیز فراهم شده و خانواده‌ها با مراجعه به شعبات 21 گانه بانک مسکن استان می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: حساب پس انداز مسکن جوانان یکی از انواع حساب های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت است که صاحب حساب می تواند با رعایت برنامه سپرده گذاری که توسط بانک ارائه شده، در بلند مدت از مزایا و تسهیلات ویژه این حساب برخوردار شود.

این عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان با بیان اینکه مردم استان سمنان مردم آینده‌نگر هستند تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که در استان از این طرح استقبال شود.

بابایی با بیان اینکه بانک مسکن نخستین بانکی بوده که برای اولین‌بار نرخ تسهیلات خود را تک‌رقمی کرده افزود: در حال حاضر نرخ برخی تسهیلات مسکن ما در بافت فرسوده با 6 درصد و در سایر مناطق با هشت درصد ارائه می‌شود.

مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان سقف تسهیلات مسکن یکم را برای زوجین هم‌استانی 120 میلیون تومان برشمرد و گفت: در تسهیلات بافت فرسوده که بانک مسکن خدمات متنوع و بسار خوبی ارائه می‌دهد، محدودیتی وجود ندارد و آن دسته از افراد که پیشتر از وام مسکن بهره‌مند شدند نیز می‌توانند با سپرده‌گذاری از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی خدمات این بانک در حوزه مسکن مهر را مصداقی از خدمات بانک مسکن در این بخش دانست و افزود: بانک مسکن در سطح استان تسهیلات لازم برای 38 هزار واحد مسکن مهر را تامین کرده که تاکنون 32 هزار و 500 واحد آنها قسط‌بندی شده و کارت تقسیط مابقی نیز پس از تکمیل واحدها ارائه می‌شود.

بابایی با بیان اینکه بانک مسکن یک پکیج کامل از خدمات و طرح‌ها برای شهروندان ارائه کرده گفت: زمینه لازم برای بهره‌مندی دهک‌های پایین، خانه‌اولی‌ها و اقشار کم‌آمد و آسیب‌پذیر جامعه ازاین تسهیلات فراهم شده و بانک مسکن به عنوان یک بانک 100درصد دولتی نگاه ویژه‌ای به محرومین و اقشار کمتربرخوردار جامعه دارد.

مدیریت شعب بانک مسکن استان با بیان اینکه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده اظهار کرد: بانک مسکن استان با پرداخت بیش از 26 درصد بیشترین تسهیلات اعطایی را در استان داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر