کد خبر: 921106
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
از سوی آیت‌الله شبستری در جمع مردم تبریز صورت گرفت
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شیطان بزرگ از سه راه قصد لطمه زدن به کشور را دارد،گفت: ایجاد تفرقه بین ملت ایران راه اول استکبار بوده و تلاش می‌کند تا بلکه با تحریک قومیت‌ها و سلیقه‌ها آنها را به جان هم بیاندارد و همبستگی بین اقشار مختلف را کاهش دهد.

آیت‌الله محسن مجتهدی شبستری  در سخنرانی بین‌الصلاتین نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار کرد: همان خصومت‌هایی که در زمان پیامبر اکرم(ص) بود الان نیز برای انقلاب اسلامی ایران از سوی بدخواهان وجود دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عبارتی تولد ثانوی اسلام است ولی خصومت‌ها علیه این انقلاب از جانب آمریکا و صهیونیست مخصوصاً رئیس جمهور جدید آمریکا که به صورت عریان و علنی دشمنی خود را بیان می‌کند،رنگ و لعاب امروزی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیطان بزرگ از سه راه قصد لطمه زدن به کشور ایران را دارد، توضیح داد: ایجاد تفرقه بین ملت ایران راه اول استکبار بوده و تلاش می‌کند تا بلکه با تحریک قومیت‌ها و سلیقه‌ها آنها را به جان هم بیاندارد و همبستگی بین اقشار مختلف را کم کم کاهش دهد.

وی با تاکید به اینکه به فضل پروردگار ملت ایران همیشه آگاه بوده و از این‌رو قدرت الهی همیشه با جماعت خواهد بود، گفت: بالاخره گوسفند تک‌رو طعمه گرگ می‌شود و ملت آگاه و با بصیرت ایران از فرمایشات ائمه آگاه هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن از مردم ایران مخصوصا خطه آذربایجان و مردم تبریز نتیجه نخواهد گرفت چراکه در طول تاریخ این مردان همیشه با وحدت و همبستگی پای انقلاب بوده‌اند.

وی با تاکید به لزوم برپایی باشکوه و شرکت در نماز جمعه بیان کرد: خدا را شاکریم که همیشه نماز جمعه تبریز باشکوه بوده و البته باید باشکوه‌تر برگزار شود.

آیت‌الله مجتهد شبستری اذعان داشت: الحمدالله امام جمعه تبریز فردی بانشاط، فعال، جوان و متحرک است و باید شاکر بود و نمازگزاران افرادی که بی‌تفاوت به نماز جمعه هستند را نیز دعوت کنند و سعی کنید تا نسل جوان بیشتر شرکت کنند چراکه با این وصف، قطعا حمایت خدا شامل حال همه خواهد شد. 

وی، راه دوم استکبار جهانی برای لطمه زدن به کشور را جنگ نرم و هجمه فرهگی دانست و تشریح کرد: لبه تیز این حملات متوجه جوانان و نوجوانان است چراکه الان دشمن دیگر نسخه توپ و تانک ارائه نمی‌کند بلکه سعی دارد تا زرورق‌های گوناگون از طریق فضای مجازی به صورت پیام آلوده را به خانه‌های مردم برساند.

عضو خبرنگاران رهبری تاکید کرد: نسل اول انقلاب دشمن را از در راند پس سعی کنید اجازه ورود دشمن از پنجره ندهید تا خدایی ناکرده شاهد ایجاد تاریخ اُندولس و اسپانیای فعلی و انحرافات بعد از مشروطیت نشویم.

وی با تاکید به اینکه باید باید بیش از پیش آگاه و بیدار بود، تصریح کرد: سومین راه که استکبار برای لطمه به کشور از آن راه ورود کرده است، جنگ اقتصادی به وسیله تحریم‌ها است به طوریکه رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا روز به روز این تحریم‌ها را علیه ایران افزایش می‌دهد.

 برخی مشکلات اقتصادی  ناشی از ضعف مدیریت است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بخشی از این گرانی‌ها ناشی از تحمیل دشمنان خارجی بوده ولی بخش دیگر ناشی از ضعف مدیریت در کشور است، گفت: افزایش نرخ ارز و سکه و برخی مسائل دیگر اقتصادی مقداری ناشی از ضعف مدیریت است و امیدواریم دولت متوجه شود.

وی افزود: دولت قرار بود تیم اقتصادی خود را عوض کند و هر چه سریع‌تر باید این اقدام را اجرایی کند چراکه این موضوعات قابل حل است.

آیت‌الله شبستری به کشف انبارهای احتکار شده برنج، آرد، میلگرد و غیره اشاره کرد و گفت: اخیراً عده‌ای از محتکران و مفسدان اقتصادی کشف و شناسایی شده‌اند که نشان می‌دهد برخی‌ بی‌خبر از دین، از فرصت سوءاستفاده می‌کنند.

وی، برخورد با این مفسدان اقتصادی و محتکران بزرگ که وضع اقتصاد مملکت را خراب کرده‌اند را جزو مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران برشمرد و گفت: قوه قضائیه باید به با شدت و قاطعیت با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: امیدواریم هیات محترم دولت و کابینه فقط به سخنرانی و صحبت اکتفا نکنند و در واقع افراد توانمند را به کابینه راه بدهند تا بلکه اقتصاد بیمار کشور معالجه شود. 

وی در ادامه از طرف مردم آذربایجان، خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: رهبرا، ملت ایران خصوصاً مردم غیور آذربایجان مصمم هستند تا همانند گذشته بلکه بیشتر با وحدت در صفوف فشرده با تهاجم فرهنگی مقابله کرده و در جنگ اقتصادی از طریق اقتصاد مقاومتی، مقاومت نشان دهند و با خرید کلای ایرانی طبق شعار سال و جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق توسط دولت، به رهنمودهای شما جامه عمل بپوشانند و تا آخرین قطره خون از انقلاب حفظ و حراست کنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر