کد خبر: 920898
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
پرسپولیس در اهواز به دنبال پیروزی سوم
لیگ برتر فوتبال به هفته سوم رسید، رقابت‌هایی که از همین هفته‌های اول پرگل و جذاب آغاز شده و کلی اتفاق ریز و درشت غافلگیرکننده داشت
در حساس‌ترین هفته سوم لیگ برتر استقلال و تراکتور فردا در آزادی با هم روبه‌رو می‌شوند و پرسپولیس هم امروز در اهواز مهمان استقلال خوزستان است.
لیگ برتر فوتبال به هفته سوم رسید، رقابت‌هایی که از همین هفته‌های اول پرگل و جذاب آغاز شده و کلی اتفاق ریز و درشت غافلگیرکننده داشته، در چنین شرایطی می‌توان پیش‌بینی کرد که هفته سوم هم کمتر تماشاگری بتواند در ورزشگاه‌ها یا جلوی تلویزیون پلک بزند و یک هفته مسابقات دیدنی پیش‌روی فوتبالی‌ها باشد.

استقلال – تراکتور، جمعه ساعت ۲۰:۳۰
گل بازی‌های هفته سوم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، رقابت استقلال و تراکتور که همواره در سال‌های اخیر پرتب و تاب و هیجان‌انگیز از آب درآمده، طوری که حساسیت آن در برخی مواقع برای هواداران دو تیم به دربی تهران هم پهلو زده است. با این تفاسیر در هفته سوم لیگ یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ برگزار می‌شود، جایی که جمعه شب یک‌سو شاگردان شفر و سوی دیگر شاگردان توشاک معروف روبه‌روی هم قرار می‌گیرند، دیداری که می‌تواند ورزشگاه آزادی را به یک کوره داغ تبدیل کند، مسابقه‌ای که دو سرمربی مشهور خارجی روی نیمکت دو تیم می‌نشینند و برای اعاده حیثیت و بالا رفتن پرچم‌شان مقابل هواداران خود تنها با تاکتیکی برای ۳ امتیاز، تیم‌شان را می‌چینند.
آبی‌ها در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که در دو هفته گذشته با دو تساوی، هنوز رنگ پیروزی در لیگ را ندیده‌اند. آن‌ها هفته اول مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل زمین بازی را ترک کردند و هفته قبل هم در اصفهان در یک بازی پرزد و خورد برابر ذوب‌آهن باز به تساوی رسیدند. البته این‌بار سهم هر دو تیم دو گل بود.
با این دو تساوی، شفر و شاگردانش تنها برای پیروزی در آزادی به میدان خواهند رفت، ۳ امتیازی که با توجه به امتیاز‌های از دست‌رفته در دو هفته اول لیگ می‌تواند آن‌ها را در کورس رقابت‌ها نگه دارد، به خصوص که با توجه به دو پیروزی پرسپولیس در دو بازی اول، آبی‌پوشان نمی‌خواهند فاصله‌شان با قرمز‌ها بیشتر شود تا آخر فصل حسرت امتیاز‌های از دست رفته را بخورند. در بازی با تراکتور دست شفر نسبت به دو بازی اول، بازتر خواهد بود، اضا‌فه شدن مرتضی تبریزی و نیومایر آلمانی به ترکیب استقلال سبب شده تا مربی آلمانی دغدغه‌هایش برای ادامه لیگ کمتر شود. با این حال آبی‌ها جمعه شب کار آسانی پیش‌رو نخواهند داشت، آن هم مقابل حریفی که گران‌ترین تیم لیگ هجدهم است و مانند استقلال در دو بازی اولش با دو تساوی تا امروز رنگ برد را ندیده؛ تراکتور هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان بدون گل متوقف شد و در بازی دوم هم برابر نساجی به نتیجه تساوی رضایت داد. این نتایج برای تیمی مانند تراکتور که جان توشاک، سرمربی سابق رئال را روی نیمکت خود دارد، قابل قبول نیست، تیمی که حالا ستاره‌هایی مانند اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را نیز به ترکیبش اضافه کرده، دو کاپیتان تیم ملی که جمعه شب اولین بازی‌شان را با پیراهن تراکتور مقابل استقلال انجام خواهند داد.

استقلال خوزستان – پرسپولیس، امروز ساعت ۲۰:۳۰
قرمز‌ها پس از دو قهرمانی متوالی، در لیگ هجدهم هم از همان هفته‌های اول نشان دادند که برای سومین جام دورخیز کرده‌اند، آن هم در شرایطی که با توجه به محرومیت از جذب بازیکن در تابستان امسال نتوانسته‌اند بازیکن جدیدی را به ترکیب‌شان اضافه کنند و حتی چند بازیکن تأثیرگذارشان مانند وحید امیری را نیز از دست داده‌اند. با وجود این، شاگردان برانکو با دو پیروزی در دو هفته اول مقابل پدیده و فولاد، امروز در سومین مسابقه مقابل استقلال خوزستان در اهواز به میدان می‌روند، مسابقه‌ای که پیش‌بینی می‌شود علیرضا بیرانوند پس از دو هفته نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب اصلی قرمز‌ها برگردد و حاشیه‌های مربوط به اختلافش با برانکو و لژیونر شدنش فعلاً منتفی شود. در سوی دیگر استقلال خوزستان برخلاف دو فصل پیش هرچند چهره یک تیم شگفتی‌ساز را ندارد، اما برانکو و شاگردانش به خوبی می‌دانند که نباید این تیم را دست‌کم بگیرند. آبی‌های خوزستان در شرایطی در اهواز میزبان پرسپولیس هستند که ابراهیم یزدی پس از جدایی عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم نشسته و در دو هفته اول یک تساوی مقابل گسترش فولاد و یک شکست برابر پدیده کسب کرده است.

سایر بازی‌ها
در سایر مسابقات هفته سوم روز پنج‌شنبه، گسترش فولاد میزبان سپیدرودی است که با خداداد عزیزی روز‌های پرحاشیه‌ای را از همین هفته‌های اول لیگ تجربه می‌کند. سایپا که با دایی یک برد و یک شکست داشته، میزبان ذوب‌آهن و شاگردان امید نمازی است که لیگ را خوب آغاز کرده‌اند و پیش از آغاز هفته سوم، ۴ امتیازی هستند. نساجی هم که حاشیه‌های مربوط به صعودش با توجه به شکایت خونه به خونه‌ای‌ها همچنان ادامه دارد، در قائمشهر میزبان پارس‌جنوبی جم است که با تارتار امیدوارکننده ظاهر شده است. روز جمعه هم پدیده مقابل صنعت نفت به میدان می‌رود، نفت مسجدسلیمان میزبان فولاد است و سپاهان که با امیر قلعه‌نویی دوباره چهره یک تیم مدعی را گرفته به مصاف تیم پیکان و شاگردان مجید جلالی می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار