کد خبر: 920751
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
دومین مرحله از رقابتهای گرندپری تکواندو در حالی از جمعه هفته جاری به میزبانی روسیه در مسکو آغاز می شود که دو ستاره کره‌جنوبی و تیم ملی آذربایجان در این رقابتها حضور ندارند.
رقابت بهترین‌های جهان درپایتخت تزارها/غیبت ستاره‌های کره ای وآذری

جوان آنلاین: این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد. بر اساس قانون فدراسیون جهانی نفرات اول تا ۳۱ رنکنیگ جهانی اجازه حضور در این مسابقات را دارند و در صورت انصراف تکواندوکارانی که در این رده قرار دارند، بر اساس رنکنیگ تکواندوکاران متقاضی جایگزین می شوند. 

در این دوره تقریبا همه نفرات برتر دنیا حضور دارند. تیم ملی کره جنوبی که بهترینهای خود را برای حضور در بازیهای آسیایی در لیست مسافران جاکارتا قرار داده، با نفرات دوم و سوم خود در این رقابتها حضور پیدا کرده است. «کیم دائه هون» و «تائه هون کیم» دو غایب بزرگ این رقابتها هستند. 

تیم ملی آذربایجان نیز همانند مرحله نخست این مسابقات را از دست داد. آذری ها در مرحله اول با وجود ثبت نام اولیه غیبت کردند و همین غیبت محرومیت از مرحله دوم و جریمه نقدی را برای آنها در پی داشت. «رادیک عسی اف» و «میلاد بیگی» دو چهره شاخص آذری ها هستند که در این رقابتها غیبت دارند. 

اما تیم ملی کشورمان با هفت تکواندوکار در این مسابقات به مصاف رقبای خود می رود. محمد کاظمی، آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، احمد محمدی و سجاد مردانی نمایندگان ایران هستند که در این رقابت ها بر روی شیاپ چانگ می روند.

بر اساس برنامه اعلام شده، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ به وقت محلی قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد و مسابقات از روز جمعه ۱۹ مردادماه  با برگزاری مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+کیلوگرم مردان و ۶۷- زنان آغاز می شود که تیم ایران در بخش زنان نماینده ای ندارد و ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به روی «شی هاپ چانگ» می روند. 

شنبه ۲۰ مردادماه در روز دوم تکواندوکاران اوزان ۶۷- و  ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان به میدان می روند که محمد کاظمی و آرمین هادی پور نمایندگان ایران می باشند. یکشنبه ۲۱ مردادماه در روز پایانی هم رقابتهای دو وزن ۸۰- مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان برگزار و احمد محمدی تنها نماینده ایران رودروی رقبای خود قرار می گیرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار