کد خبر: 920743
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی:
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: تیم امید پشتوانه خیلی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان است که اگر تیم‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پیوست خوبی با هم داشته باشند می‌توانیم شاهد آینده خوبی برای کشتی کشورمان باشیم.

این روزها شهر زیبا و فرهنگی سنندج میزبان اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال کشور است، جوانان دلاوری که زیر نظر جمشید خیرآبادی سرمربی مطرح و نامدار سنندجی در حال آماده‌سازی برای مسابقات جهانی رومانی هستند.

در این روزهای گرم مردادماه با احد پازاج مردی از خطه اردبیل به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور، در سنندج هم‌کلام شدیم و گفت‌وگویی را انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

جوان: جناب پازاج شرایط و وضعیت اردوی تیم ملی را چطور می‌بینید؟

اول از هر چیز از کردستانی‌های عزیز و مهمان‌نواز تشکر می‌کنم که شرایط خیلی خوبی برای اردوی تیم ملی مهیا کردند و این از بهترین اردوهایی است که تا به حال داشته‌ایم، امکانات مناسب و عالی در این اردو فراهم شده است البته برای این اردو جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی، اشرف هدایت‌نژاد سرپرست هیات کشتی کردستان و حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان زحمات زیادی کشیدند که جا دارد به این عزیزان خسته نباشید عرض کنم.

جوان: یعنی واقعا این اردو از دیدگاه شما راضی‌کننده است؟

بله. از نظر تغذیه و اسکان و محل اردو واقعا بی‌نظیر است و امکانات عالی برای اردو‌نشینان فراهم شده است که انشاالله ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند تا در مسابقات جهانی رومانی شایستگی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

جوان: در مورد انتخاب جمشید خیرآبادی بعنوان سرمربی تیم ملی چه صحبتی دارید؟

واقعیت امر این است جمشید خیرآبادی یکی از بهترین و مطرح‌ترین مربیان کشتی فرنگی در دنیاست، خیرآبادی قبلا امتحان خودش را پس داده و بنده با وی کار کرده‌ام و به توانایی‌های وی ایمان دارم و در حال حاضر هم با جدیت تمام در اردوی تیم ملی تلاش می‌کند و حتی پروژکشن را هم در اردو دارد و از این جهت نقاط ضعف و قوت را به کشتی‌گیران آموزش می‌دهد و این نشان‌دهنده جدیت و علاقه در کار خیرآبادی است و بنده هم به ایشان خوشبین هستم و امیدوارم در مسابقات جهانی نتایج لازم را کسب نماید.

جوان: چقدر به این تیم زیر 23 سال امیدوار هستید، احتمال دارد آیا این تیم پشتوانه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان خواهد بود؟

صد درصد، چون این تیم امید خودش شبه بزرگسالان است یعنی ما بسیاری از قهرمانان دنیا را داریم که در سن 22 و 23 سالگی قهرمان جهان شده‌اند، اینها هم می‌توانند این کار را انجام دهند و پشتوانه خیلی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند انشاالله اگر این تیم‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان پیوست خوبی با هم داشته باشند می‌توانیم شاهد آینده خوبی برای کشتی کشورمان باشیم.

جوان: اگر صحبت خاصی دارید؟
بنده تقدیر و تشکر می‌کنم از دست‌اندرکاران استان کردستان و شهر سنندج چون واقعا زحمات زیادی کشیدند، انشاالله بچه‌ها هم با کشتی‌های خوبی که می‌گیرند بتوانند محبت این عزیزان را جبران کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر