کد خبر: 920709
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج گفت: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی جنگ با ابررسانه‌های جبهه کفر جهانی است.
سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. در پیام او آمده است: فرارسیدن ۱۷ مردادماه روزخبرنگار را که یادآور حماسه‌آفرینی‌های اصحاب رسانه در عرصه‌های آگاهی‌بخشی و نمایش قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور است، به آحاد خبرنگاران فهیم، مؤمن انقلابی و رسالت آشنای ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. در واقع هیچ‌کس نیست که از لزوم دسترسی سریع، آزاد و صحیح به اطلاعات باخبر نباشد و منکر این امر مهم باشد، و بنابراین خبرنگاران کسانی هستند که با تحمل سختی‌ها و ناملایمات‌های بسیار، متعهدانه، دلسوزانه و مسئولانه امر اطلاع‌رسانی به مردم را به‌دوش می‌کشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: خبرنگاران متعهد، رزمندگان خط مقدم جنگ رسانه‌ای انقلاب اسلامی با غرب و صدای رسای مستضعفین و محرومان هستند که با کمترین امکانات در مقابل شبهات و عملیات روانی ابررسانه‌های غربی می‌ایستند و با وجود تمام خطرات، در مقابل فساد، رانت‌خواری و ویژه‌خواری مفسدین اقتصادی قد علم کرده‌اند و از حقوق مردم ایران دفاع می‌کنند.
وی تأکید کرد: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی جنگ با ابررسانه‌های جبهه کفر جهانی است که دائماً علیه نظام اسلامی تبلیغات مسموم می‌کنند و در این نبرد سهمگین باید با تفکر بسیجی و جهادی حیله و تزویر رسانه‌های وابسته به نظام سلطه را خنثی کند. وی افزود: ضمن گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ‌شان نگاشتند؛ برای تمامی خبرنگاران، فعالان و جهادگران مؤمن عرصه خبر و اطلاع‌رسانی آرزوی توفیق و خدمت‌رسانی صادقانه و متعهدانه دارم و امیدوارم هر چه سریع‌تر خبر ظهور حضرت بقیه‌الله اعظم ارواحناله‌الفداء توسط رسانه‌های کشور به جهانیان مخابره شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار