کد خبر: 920692
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
علیرضا محمدی خبرنگار روزنامه جوان در بخش مقاله و یادداشت حائز عنوان اول شد.
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت صبح دیروز در سالن سوره مهر حوزه هنری برگزار شد که علیرضا محمدی خبرنگار روزنامه جوان در بخش مقاله و یادداشت حائز عنوان اول شد.
به گزارش «جوان» در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شد، حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: باید از زحمات فعالان رسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت تشکر و قدردانی کرد. هرگاه در حیطه و حوزه ایثار و شهادت قدم گذاشتیم و پیش رفتیم پیروز بوده‌ایم و فداکاری‌ها موجب شده است که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیروز باشیم.
وی خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگری ما ۹ هزار نخبه دارد و هزار و ۲۰۰ استاد نیز از این جامعه هستند. علاوه بر آن، ۱۵۴هزار دانشجوی ایثارگر داریم که ۲۰ درصد آن‌ها جزو دانشجویان ممتاز هستند. در آزمون دستیاری پزشکی نیز ۱۰ نفر برتر شناخته شدند که دو نفر از آن‌ها بدون احتساب سهمیه ایثارگری از دانشجویان شاهد و ایثارگر ما بودند و نفر اول رشته علوم انسانی سال جاری نیز فرزند یکی از جانبازان ۴۵ درصد بود. این آمار نشانگر حقیقت در رابطه با سهمیه‌ها محسوب می‌شود.
علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با اشاره به رشد ۲۵ درصدی شرکت در چهارمین «جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی» در حوزه ایثار و شهادت، نسبت به سال گذشته گفت: هزار و ۳۵۰ اثر توسط ۷۳۴ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. کریمیان یادآور شد: از هر طیف و جریان سیاسی (رسانه‌ها) در این جشنواره حضور داشتند چراکه اعتقاد داریم در هر زمان فرهنگ ایثار و شهادت در وحدت ملی مؤثر بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار