کد خبر: 920660
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
مجموعه برنامه‌های ترکیبی "ضربان" که با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش پزشکی عموم مردم نسبت به انواع بیماری‌ها روی آنتن می‌رود، امروز رابطه هوای سالم با قلب سالم را مورد مداقه قرار خواهد داد.
جوان آنلاين: مجموعه برنامه‌های ترکیبی "ضربان" که با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش پزشکی عموم مردم نسبت به انواع بیماری‌ها روی آنتن می‌رود، امروز رابطه هوای سالم با قلب سالم را مورد مداقه قرار خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه سلامت، این برنامه ضمن معرفی و راه‌های تشخیص انواع بیماریها، راهکار‌هایی موثر و قابل اجرا برای بهبود، جلوگیری و کنترل آن‌ها ارائه می‌کند.

مطالعات متعددی در زمینه رابطه آلودگی هوا با بیماری‌های قلبی و عروقی صورت گرفته است. نتیجه این تحقیقات نشان داده که میزان مرگ و میر ناشی از عارضه قلبی در افرادی که در شهر‌های آلوده زندگی می‌کنند نسبت به آن‌هایی که در هوای سالم‌تر و در نواحی خارج از شهر ساکن هستند بالاتر است.

اما آنچه که می‌تواند به صورت حاد بروز کند این است که آلودگی شدید هوا درکوتاه مدت، احتمال و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی و مرگ ناشی از آن را زیاد می‌کند. این اتفاق به طور معمول در افرادی رخ می‌دهد که مستعد بیماری قلبی عروقی هستند.

"ضربان" امروز ساعت ۱۶ بیماری‌های قلبی و عروقی و رابطه آن با آب و هوای سالم و ناسالم را با حضور دکتر سید علی جمالیان"فوق تخصص قلب و عروق" بررسی و تحلیل می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار