کد خبر: 920615
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
گزارش "جوان آنلاین" از انتخاب دوباره پرچمدار کاروان ایران در جاکارتا بعد از مصدومیت کیمیا علیزاده
در شرایطی که نزدیک به ۱۰ روز تا آغاز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا باقی مانده، قرار است هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بخاطر مصدومیت وعدم حضور کیمیا علیزاده در مسابقات آسیایی، پرچمدار کاروان ایران را مشخص کند. گفته می شود این جلسه امروز برگزار می شود و بنابر اظهارات وزیر ، قرار است یک بانوی دیگر پرچمدار کاروان ایران شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : در شرایطی که نزدیک به ۱۰ روز تا آغاز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا باقی مانده، قرار است هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بخاطر مصدومیت وعدم حضور کیمیا علیزاده در مسابقات آسیایی، پرچمدار کاروان ایران را مشخص کند. گفته می شود این جلسه امروز برگزار می شود و بنابر اظهارات وزیر ، قرار است یک بانوی دیگر پرچمدار کاروان ایران شود.

با توجه به این که پیش از بین ۳ گزینه ، احسان حدادی(قهرمان پرتاب دیسک)، الهه احمدی(قهرمان تیراندازی) و کیمیا علیزاده(قهرمان تکواندو) کاندیدای پرچمداری معرفی شده بود، حالا با صحبت های وزیر ، باید منتظر اعلام نام الهه احمدی از سوی کمیته ملی المپیک بعنوان پرچمدار باشیم.

الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان که بهترین نتایج را در تاریخ ورزش بانوان دارد سابقه حضور در دو المپیک لندن و ریو را در کارنامه دارد.ضمن این او در المپیک ریو برای اولین بار در تاریخ تیراندازی کشورمان توانست در فینال المپیک ، ششم جهان شود.الهه احمدی در مسابقات جهانی هم تنها بانویی است که توانست در رده جهانی در رده نخست قرار بگیرد و افتخار آفرینی دیگری را به ثبت برساند.او در مسابقات آسیایی گوانجو هم توانست سه مدال نقره و برنز کسب کند.

واگذاری بحث پرچمداری کاروان ایران به یک بانوی دیگر در حالی از سوی وزیر ورزش عنوان می شود که کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ، پرچمداری را حق احسان حدادی می داند. کیهانی معتقد است شک نداشته باشید که در ترکیب ۳۸۰ نفری کاروان ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا هیچ ورزشکاری به اندازه احسان حدادی شایسته پرچمداری کاروان ایران نیست. کسی سابقه حضور در المپیک را دارد و مدال نقره المپیک لندن را کسب کرده ، کسی که سه مدال طلای بازیهای آسیایی دوحه، گوانجو و اینچئون را دارد کسی که مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه خود دارد. آیا واقعا با این همه افتخار آفرینی بازهم حق احسان حدادی نیست که پرچمدار کاروان ایران در اندونزی باشد. این حق فدراسیون دوومیدانی است که نماینده اش پرچمدار بازی های آسیایی ۲۰۱۸ شود.البته این روزها بحث حضور خواهران منصوریان و حتی حسن یزدانی که مدال طلای المپیک را دارد به عنوان پرچمدار کاروان ایران در رقابتهای آسیایی جاکارتا مطرح می شود. باید منتظر ماند و دید کمیته ملی المپبک با توجه به کارنامه ارزشمند ملی پوشان ، چه‌کسی را به‌عنوان پرچمدار معرفی خواهند کرد .

بازی‌های آسیایی 2018 اواخر مرداد ماه سال جاری در کشور اندونزی برگزار می‌شود که قرار است کاروان ایران با ۳۷۸ نفر در آن شرکت کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار