کد خبر: 920590
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
فرمانده انتظامی غرب استان تهران:
سردارمحسن خانچرلی گفت: نیروی انظامی غرب استان تهران اشراف اطلاعاتی جدی در بحث کالاهای قاچاق درسطح منطقه دارد.
محمدرضا عباسی

 سردارمحسن خانچرلی درحاشیه ملاقات و دیدار با مردم اسلامشهر که درمسجد امیرالمومنین (ع) شهرک لاله برگزار شد، درگفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی اشراف اطلاعاتی جدی دربحث کالاهای قاچاق درسطح شهرستان‌های غرب استان تهران دارد.

سردارخانچرلی افزود: با توجه به این‌که درسطح شهرستان‌های غرب استان  فعالیتی ازسوی صرافان و دلالان سکه وارز وجود ندارد، خوشبختانه دراین زمینه هیچ‌گونه مشکل خاصی گزارش نشده است.     

وی تاکید کرد: درزمینه برخورد با کالاهای قاچاق اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و به‌زودی در عملیات ویژه‌ای با هماهنگی مقامات قضایی، اقدامات اطاعاتی آغازخواهد شد تا انبارهای احتمالی احتکار اجناس و کالاهای قاچاق و باراندازهای موجود دستگیر و منهدم شوند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، بیان کرد: نیروی انتظامی اشراف اطلاعاتی جدی دربحث کالاهای قاچاق دارد؛ پلاک به پلاک محل‌های احتمالی نگهداری و انبار کالاهای قاچاق راشناسایی کرده و درحال رصد هستیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست‌ها وملاقات‌های مردمی با شهروندان شهرستان‌های مختلف غرب استان تهران،گفت: یکی ازمهم‌ترین اهداف تشکیل این ملاقات‌ها، رسیدگی به امور شهروندانی است که به جهت دوری مسافت،کهولت سن، مشکلات روزمره زندگی و... امکان حضور در مجموعه را ندارند، می‌باشد.

سردارخانچرلی تاکید کرد: سعی ما بر این است که درمحلات مختلف حاضرشده و در ارتباط‌های چهره‌به‌چهره، مسائل و مشکلات شهروندان در زمینه‌های وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی  رسیدگی و پیگیری شود.

وی افزود: عمده مراجعه‌کنندگان امروز درشهرستان اسلامشهر از عدم امنیت دربرخی نقاط شهرستان گلایه‌مند بودند که ضمن رسیدگی و صدور دستورات لازم و اجرای طرح‌های مناسب انتظامی، با توجیه مسائل ابراز رضایت نمودند و به بخشی از خواسته‌های خود رسیدند.

این مقام مسؤول تاکید کرد: استخدام جوانان درنیروی انتظامی  یکی دیگر از درخواست‌های خانواده‌ها از مجموعه بود که برابر ضوابط و مقررات و با توجه به شرایط  افراد دستورات لازم صادر و از طریق  پلیس‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار گرفتند.

وی گفت: تعدادی ازشهروندان هم با حضور در این مکان مقدس با ابراز رضایت ازفعالیت‌های مامورین نیروی انتظامی درسطح منطقه، تقدیروتشکر داشته وخواستار ادامه این همکاری شدند؛ این اقدام شهروندان بیانگر آن است که همه فعالیت‌های انجام شده، تحت نظارت مردم بوده‌ و شهروندان بهترین ناظرین براعمال دست‌اندرکاران نظام و جامعه هستند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطرنشان کرد: برخی ازشهروندان هم مسائل و مشکلاتی را بیان داشتند که خارج  از حوزه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی بوده و به سایر سازمان‌ها وادارات مرتبط می‌شدند که با برقراری ارتباط با مسوولین این دستگاه‌ها پیگیر رفع مشکلات آنها  شده وتلاش کردیم که زمینه رضایت‌مندی مردم و خداوند متعال را فراهم سازیم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر