کد خبر: 920552
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج خبر داد
مدیر شهرداری ناحیه بهاران از آغاز عملیات 8هزار و 500 مترمربع فضای سبزدر سطح ناحیه بهاران خبر داد و گفت: افزایش سرانه فضای سبز، ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری از مهم‌ترین اهداف احداث فضاهای سبز در سطح محلات است.

 عابدین لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج با بیان اینکه احداث فضاهای سبز و پارک‌های درون محله‌ای یکی از از ضروریات جامعه شهری و زندگی شهروندی است، اظهار کرد: احداث این پارک‌ها در راستای ارتقاء شراط زیست‌محیطی و مهیاکردن فضایی مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از آغاز عملیات احداث 8 هزار و 500  مترمربع پارک درون‌محله‌ای در سطح محلات ناحیه بهاران خبر داد و اذعان کرد: افزایش سرانه فضای سبز، ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری، افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از مهمترین اهداف احداث فضاهای سبز در سطح محلات است.

لطفی افزود: احداث پارک درون‌محله‌ای در بلوار 22 بهمن روبروی مسجد سراج به متراژ 4 هزار و 500 مترمربع و همچنین  اجرای 3 هزار مترمربع سنگ فرش از جمله اقدامات این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است.

وی همچنین اعلام کرد: احداث  یک‌هزار و 600 مترمربع فضای سبز در شهرک کوثر در گریزه  و یک‌هزار و 300 مترمربع در محله بادینان 19/2 بهاران هم در حال اجرا است.

لطفی گفت: یک‌هزار و 100 مترمربع  فضای سبز  هم در بلوار نظام مهندسی هم توسط واحد فضای سبز با مشارکت جمعی از شهروندان در حال احداث است.

مدیر شهرداری ناحیه بهاران  ابراز امیدواری کرد، با توسعه سرانه فضای سبز در سطح ناحیه بهاران همکاری و همچنین مشارکت شهروندان در حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات پارک‌ها بتوانیم در راستای ارتقاء سیما و منظر سطح ناحیه گام‌های اساسی برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر