کد خبر: 920532
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
سرپرست شركت شهركهاي صنعتي استان البرزخبرداد
سرپرست شركت شهركهاي صنعتي استان البرز از برگزاری دومين نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی در استان خبرداد.

محمد امين فرشي گفت:  با توجه به شرایط مستعد استان در توليد و صادرات و به دلیل نیاز مبرم بازاركشورهاي همسايه به کالا و خدمات صنایع ایران، این نمایشگاه از 3 الي 6شهريور در كرج  مجموعه گلستان گلشهر به همت شركت شهركهاي صنعتي استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مسئولان‌کشوری و استانی همچون سفرا و وزيران خارجي مستقر در تهران، معاون وزير ، مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، استاندار البرز و ساير مسئولين استاني  حضور می یابند.

فرشي افزود: بدون شک برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه توسعه روابط اقتصادی استان باکشورهای همجوار را بیش از پیش فراهم می‌کند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرزگفت: بدیهی است اعتماد سازی ، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و ارائه محصولات باکیفیت به بازارهای‌کشورهای همجوار، در ارز آوری و اشتغالزایی در استان نقش به سزایی ایفا می‌کند.

وي در بخش دیگری از صحبتهای خود بر لزوم احصاء و برنامه ریزی روی محصولات تولیدی استان که قابلیت صادرات به‌کشورهای همجوار را دارند تاکید کرد وگفت: باید برای آن دسته از محصولات تولیدی استان که توان رقابت با کالاهای مشابه را در بازارهای خارجی وکشورهای همجوار دارند برنامه ریزی‌کنیم.

این مسئول افزود:بدون شک با برگزاری این نمایشگاه گام موثری در راستای شناسايي واحدهاي توليدي و صادراتي نمونه استاني و معرفي توانمندي آنها برداشته می‌شود.

وی اظهارکرد: برقراري ارتباط ميان واحدهاي توليدي ، صادراتي و خريداران خارجي، جذب سرمايه‌گذار خارجي، تجليل از واحدهاي نمونه توليدي و صادراتي استان، معرفي توانمندي هاي واحدهاي توليدي به خريداران داخلي، كمك به بازاريابي و معرفي بازارهاي صادراتي‌كشورهاي همسايه توسط رايزنان بازرگاني جمهوري اسلامي ايران در خارج از دیگر نتایج برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

فرشي افزود: از تمامی بنگاههاي‌كوچك و متوسط در زمينه‌هاي مختلف از جمله واحدهای تولیدی، صادراتی، صنفی و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی دعوت می‌شود در این رویداد اقتصادی مهم شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار