کد خبر: 920530
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
شهردار منتخب کرج تاکید کرد
شهردار کرج با اشاره به اینکه خروج صنایع و مشاغل مزاحم از شهر کرج خواست به حق شهروندان است، گفت: راه اندازی شهرک صنفی_صنعتی کرج لازمه ساماندهی مشاغل شهری است.

محمدرضا احمدی نژاد با تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی مشاغل شهری در شهرک صنفی - صنعتی کرج در محدوده شیخ آباد، اظهار کرد: راه اندازی مجتمع صنفی _ صنعتی شیخ آباد کرج، مطالبه جدی اصناف و بازاریان است.

 وی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، افزود: بی شک توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نقش بی بدیلی را در جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم و افزایش رضایت شهروندان به همراه خواهد داشت.

 شهردار کرج با تاکید بر اینکه خروج صنایع و مشاغل آلاینده و مزاحم از شهر خواست به حق شهروندان است، گفت: با ساماندهی مشاغل شهری بسترِ جلب رضایت مردم و اشتغالِ خیل عظیمی از جوانان، فراهم خواهد شد.

 احمدی نژاد با اعلام اینکه طبق ارزیابی های صورت گرفته با راه اندازی شهرک صنفی_صنعتی کرج 5 هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: ساماندهی مشاغل شهری سطح شهر و جانمایی واحدهای صنعتی - صنفی کوچک در این مجموعه مستلزم ایجاد زیرساخت لازم و تامین اعتبارات مورد نیاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار