کد خبر: 920394
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۲۵۲ گونی حاوی دستگا‌های گنج یاب خبر داد و گفت: ارزش کالای کشف شده ده میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ "خلیل لطفی" گفت: در پی دریافتی خبری مبنی بر اینکه متصدیان مغازه‌ای در محدوده خیابان هنگام اقدام به خرید و فروش کالای قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و دو تن از متصدیان مغازه‌ای در زیر زمین مغازه شان مقادیری دستگاه‌های گنج یاب پنهان کرده‌اند، و اقدام به خرید و فروش کالای قاچاق می‌کنند، تصریح کرد: مدتی مغازه موصوف تحت مراقبت قرار گرفت تا اینکه با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان اعزام شدند.
سرهنگ لطفی بیان داشت: در این عملیات تعداد دو قاچاقچی دستگیر و ۲۵۲ گونی و ده کارتن حاوی قطعات فلز یاب- گنج یاب از مخفیگاه متهمان کشف شد.
رئیس کلانتری فرجام با بیان اینکه اقلام کشف شده با حضور نمایندگان سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران توقیف شد، تصریح کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار