کد خبر: 920331
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
با برکناری علی توفیق تنها دو نفر از افرادی که در فدراسیون زمان مشحون در بسکتبال حضور داشتند در فدراسیون کنونی نیز به کار خود ادامه می‌دهند.
شاهین طبع

جوان آنلاین: بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و انکار رامین طباطبایی، بالاخره او تصمیم گرفت علی توفیق را از دبیری فدراسیون برکنار و مسعود عماری را به عنوان دبیر جدید انتخاب کند. در هفت ماهی که از مدیریت رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال می‌گذرد اتفاق خاصی در دنیای توپ و تور نیفتاده و تنها محل فدراسیون از ورزشگاه کشوری به ورزشگاه آزادی انتقال پیدا کرده و مشکلات گذشته از جمله دغدغه‌های مالی همچنان وجود دارد. در این مدت رامین طباطبایی تغییرات زیادی در چارت فدراسیون داشته و اکثر افرادی که در فدراسیون قبلی نیز حضور داشته‌اند جای خود را به مدیران جدید دادند. جدید ترین تصمیم هم در مورد علی توفیق بود که به عنوان دبیر محمود مشحون همچنان در فدراسیون بسکتبال حضور داشت اما بالاخره از سمتش برکنار شد.

با این برکناری تعداد افرادی که در فدراسیون قبلی نیز صاحب عنوان بودند و در فدراسیون جدید نیز به کارشان ادامه دادند کمتر از همیشه شد. اگر کادرفنی تیم ملی جوانان که اکنون در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند و با بی مهری فدراسیون برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نیز مواجه بودند را در نظر نگیریم تعداد افرادی که در فدراسیون قبلی و فدراسیون کنونی کار می‌کنند به دو نفر رسیده‌ است.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال که در زمان مشحون نیز در کادرفنی تیم‌های ملی‌ حضور داشت اما در بزنگاه غرب‌آسیا هدایت تیم ملی را قبول نکرد و خودش را کنار کشید و حالا به عنوان سرمربی تیم ملی و یکی از مشاوران رامین طباطبایی فعالیت می‌کند.

نفر دوم مسعود قاسمی است که به عنوان مدیر تیم‌های ملی، سرپرست تیم ملی بزرگسالان و مشاور ارشد رئیس جدید در فدراسیون حضور دارد. او البته سرپرست تیم ملی امید،‌ همراه تیم ملی نوجوانان و رئیس کمیته مربیان هم بود که سه پست آخر از او گرفته شد. قاسمی که در زمان حضورش در کمیته مربیان فدراسیون مشحون به دلیل فعال نبودن این کمیته با انتقادهای زیادی مواجه بود.

باقی افرادی که در زمان مدیریت محمود مشحون در بسکتبال حضور داشتند تغییر کرده‌اند و افراد و مدیران جدید وارد میدان عمل شده‌اند تا شاهین طبع و قاسمی تنها بازمانده های فدراسیون قبلی باشند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار