کد خبر: 920302
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
معاون هلال احمر سمنان خبر داد
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به سفر تعدادی پزشک و پیراپزشک این جمعیت به شهرستان هیرمند، گفت: در جریان درمان رایگان محرومان این شهرستان، داروی رایگان بین آنها توزیع می‌شود.

ابراهیم احسانی در جریان اجرای طرح کاروان سلامت و حمایت، اظهار کرد: تعدادی از پزشکان متخصص و پیراپزشکان جمعیت هلال احمر استان سمنان برای ارائه خدمات به مناطق محروم کشور سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان سمنان در راستای اجرای طرح سلامت در شهرستان هیرمند از توابع استان سیستان و بلوچستان حضور یافته و در مناطق محروم این شهرستان سبد غذایی توزیع می‌کند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه قرار شده است که این سبدهای غذایی در روستاهای محروم شهرستان هیرمند توزیع شود، اضافه کرد: برنج، روغن، عدس، لوبیا، چای خشک، کنسرو تن ماهی و کنسرو لوبیا با قارچ در این سبدهای کالا قرار دارد.

احسانی با تأکید بر اینکه تعدادی از پزشکان و پیراپزشکان را به شهرستان هیرمند اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این پزشکان و پیراپزشکان هم به مناطق محروم می‌روند و به‌صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در جریان درمان رایگان محرومان در این منطقه داروی رایگان هم بین آنها توزیع می‌شود، اظهار کرد: هدف ما خدمات‌رسانی در مناطق محروم کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر