کد خبر: 920290
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید به ۱۲ واحد تولیدی صنعتی استان ، ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است .

بهروز اسودی در یکصد و هفدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: به‌منظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ۱۲ واحد صنعتی توسط بانکهای ملت ، صنعت و معدن، کشاورزی، صادرات و تجارت مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند .

وی با اشاره به اهمیت تسهیلات در رونق تولید و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و اجرای طرح های نیمه تمام و تامین سرمایه در گردش واحدها از مهمترین دغدغه های کارگروه تسهیلات در استان است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سهمیه ۹ هزار میلیارد ریالی استان در تسهیلات سال ۹۶ تا کنون ۸۹۹ واحد تولیدی بیش از ۵۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده اند که حدود ۶۲ درصد از سهم پرداختی کل استان است .

اسودی با اشاره به دستور دیگر کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی ، مالیات و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی رنگین پروفیل کویر ، جهان پلاستیک آریا و کابلان بررسی شد .

وی افزود: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۶۰۷ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۴۶۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۱ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر