کد خبر: 920244
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس بیمه ایران معین شعبه قشم از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت به ۲۱ غرفه در بازار قدیم درگهان پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد خبر داد.
عاشور ذاکری گفت: خردادماه امسال دو مرکز تجاری در بازار قدیم درگهان قشم دچار حادثه آتش‌سوزی شدند که طبق آمار اعلام شده در این حادثه ۵۰ مغازه آسیب دیدند.
وی افزود: از این شمار ۲۱ مغازه تحت پوشش شرکت بیمه ایران معین قرار داشت که مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت از سوی این شرکت به غرفه‌داران پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.
رئیس بیمه ایران معین شعبه قشم تصریح کرد: پرداخت این میزان خسارت در بازه زمانی کمتر از ۱۵ روز پس از تکمیل پرونده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت.
ذاکری نبود بروکراسی اداری طولانی و حمایت ویژه از بیمه‌گذاران را از جمله ویژگی‌های بارز بیمه ایران معین عنوان کرد و گفت: این شرکت بیمه‌ای در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت بیمه‌گر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.
رئیس بیمه ایران معین قشم افزود: این شرکت رتبه نخست توانگری مالی در میان ۲۹ شرکت بیمه‌ای موجود را دارد و جزو چهار شرکت بیمه‌ای است که از توانایی صدور بیمه اتکایی بهره‌مند است.
وی با بیان اینکه حمایت ویژه از بیمه‌گذاران از مهم‌ترین مسئولیت‌های شرکت‌های بیمه‌ای است، ادامه داد: شرکت بیمه ایران معین همواره در تلاش است تا با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای کامل و مناسب و مورد نیاز فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف، بیمه‌گذاران خود را مورد حمایت قرار دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار