کد خبر: 920139
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
میرزا بابا مطهری‌نژاد رفت
میرزا بابا مطهری نژاد از موسسان و رئیس فعلی انجمن روابط عمومی ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان درگذشت.

وطن‌پور نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان با بیان اینکه استاد مطهری نژاد صبح دیروز در تهران درگذشت اظهار کرد: پیکیر این پیشکسوت مطبوعات استان سمنان امروزتشییع و در بهشت‌زهرا به خاک سپرده می‌شود.

وی از برگزاری آیین ختم ایشان در مسجد جامع شهرک غرب تهران خبر داد و افزود: این آیین دوشنبه هفته جاری از ساعت 14 الی 15 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان با بیان اینکه استاد مطهری نژاد از مؤسسان انجمن روابط عمومی ایران بوده تصریح کرد: ایشان سه سال اخیر ریاست این انجمن ملی را نیز عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه استاد مطهری نژاد چندسالی بود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ادامه داد: ایشان به بیماری سرطان ریه دچار و چند سالی بود که از این بیماری رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه مطهری‌نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان را نیز عهده‌دار بودند افزود: ایشان عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری و از روزنامه‌نگاران فعال در کشور و استان بودند.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت این استاد فقید 14 تیرماه امسال هم‌زمان با روز ملی قلم در دامغان برگزار شد، افزود: کمتر از یک ماه بعد از بزرگداشت آیین بزرگداشت استاد مطهری‌نژاد در دامغان، این چهره برجسته مطبوعاتی استان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان همچنین گفت: آیین نکوداشت این فعال سیاسی و مطبوعاتی برجسته دامغانی روز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر