کد خبر: 920103
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عنوان کرد
یکی از کشور‌های منطقه اعتراف کرد برای کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، ۱۳۷ میلیارد دلار هزینه کرده است که در همین زمینه امریکایی‌ها و بقیه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده‌اند.
یکی از کشور‌های منطقه اعتراف کرد برای کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، ۱۳۷ میلیارد دلار هزینه کرده است که در همین زمینه امریکایی‌ها و بقیه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده‌اند.
به گزارش فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهداست، بنابراین همه وظیفه داریم از آرمان‌ها و دستاورد‌های شهدا به نحو شایسته پاسداری کنیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌های آن‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم. وی با بیان اینکه شهدای عزیز و گرانقدر ایران اسلامی به فوز عظیم و سعادت ابدی رهنمون شدند و پای در مسیر قرب الی الله نهادند و روزی‌خور خوان پرنعمت الهی هستند، افزود: شهیدان با فداکاری و ایثار جان با ارزش خود، آثار وجودی ارزشمندی را برای تاریخ به ارمغان آوردند و هر جا شاهد کار بزرگی بوده‌ایم بی‌تردید به برکت خون شهیدان سرافرازمان بوده است. وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در همین زمینه تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز در واقع با رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه حضرت امام (ره) و به برکت خون‌های پاک شهیدان بود که موجب شد شجره طیبه انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شود که امروز منشأ ظهور و بروز تفکر ناب اسلام محمدی (ص) در عصر حاضر شده است.

تحریم اقتصادی استمرار دشمنی ۴۰ ساله با نظام اسلامی
حاتمی با اشاره به مخالفت‌های نظام استکباری با شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده کشورمان همواره در طول عمر انقلاب اسلامی با شکل‌گیری، تثبیت و ادامه حیات انقلاب اسلامی مخالف بوده و اوج‌گیری و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را برخلاف سیاست‌های شیطانی خود می‌دانند و جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه امروز امریکا و هم‌پیمانانش با کشورمان در استمرار دشمنی‌های ۴۰ سال اخیر قابل تحلیل و بررسی است. وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال اخیر دشمنان با انواع و اقسام توطئه و دشمنی نظیر تحمیل جنگ تحمیلی که جنگی خانمان‌سوز با حمایت‌های همه‌جانبه و گسترده بلوک غرب و شرق از رژیم بعثی عراق بر ملت مظلوم ما تحمیل شد درصدد سرنگونی نظام اسلامی برآمدند، ادامه داد: پس از آن نیز در کنار جنگ تحمیلی از سال ۱۳۶۰ با حمایت از منافقین پلید به جنایت‌های بی شماری دست زدند که نتیجه این خباثت و شرارت، ۱۷ هزار شهید مظلوم و بی دفاعی بود که خون پاکشان در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی به زمین ریخته شد و امروز در واقع بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در جهان هستیم.

دشمنان دنبال نهادینه کردن آشوب در منطقه‌اند
حاتمی تلاش دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه ایجاد فاصله بین دولت و ملت را حربه نخ نمای دشمن در طول ۴۰ سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دشمن با تلاش گسترده در شرق و جنوب شرق کشور در نظر داشت بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، اما با شهادت سردار شوشتری و جمعی از مردم بی گناه و مظلوم منطقه، توطئه آنان نقش بر آب شد و وحدت چشمگیر و مثال‌زدنی بین طوایف آن منطقه ایجاد شد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح توطئه بزرگ شکل‌گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشور‌هایی نظیر عراق و سوریه را از دیگر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که بحمدالله با هوشیاری و درایت فرمانده معظم کل قوا که پرده از خباثت آنان برداشت و آمادگی و جانفشانی نیرو‌های محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد.

اعتراف به تلاش برای ناامن کردن منطقه
وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: یکی از کشور‌های منطقه اعتراف کرد برای تحقق نقشه‌های خود و کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، ۱۳۷ میلیارد دلار هزینه کرده است که در همین زمینه امریکایی‌ها و بقیه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار برای ایجاد ناامنی در منطقه هزینه کرده‌اند. حاتمی هدف غایی سردمداران نظام سلطه و استکبار و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ امریکا و رژیم صهیونیستی از ایجاد گروه‌های تروریستی و جنایتکار را معرفی چهره‌ای مجعول از اسلام در قامتی توأم با خشونت، خو‌نریزی و افراطی‌گری عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان از سوی دیگر برای حفظ امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی، به دنبال درگیر ساختن کشور‌های منطقه با ناامنی و آشوب و جنگ‌های داخلی بودند تا این رژیم پلید و جنایتکار بتواند نقشه‌های شوم خود را پیاده کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
جناب سردار احتمالا شما معنی 500 میلیارد دلار را نمیدانید .
ضمنا اگر هزینه هایی که ما برای عراقی ها و سوری ها انجام دادیم برای نسل جوان خود میکردیم الان پای کار بودند و معتاد و فاحشه و بی بندوبار و بیکار و بی آینده نبودند پس اطلاعات دروغ ندهید بسه دیگه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
اگر نمیکردیم بایدصدبرابر ان در دراینجا برای مقابله با تکفیری ها ی سعودی خرج میکردیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار