کد خبر: 920038
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کوهنوردان بسيجي سراسر کشور به قله اشترانکوه استان لرستان صعود کردند.

جوان آنلاین: جواد الياسي، مدير ورزش همگاني سازمان ورزش بسيج گفت: اولين صعود سراسري بسيجيان سراسر کشور در راستاي توسعه آمادگي جسماني و ارتقاي رزم بسيجيان گردان‌هاي بسيج روز 11 مرداد برگزار شد.

الياسي ادامه داد: 120 نفر از بسيجيان گردان‌هاي بيت‌المقدس سراسر كشور در برنامه‌اي که به ميزباني سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد به قله 4 هزار و 150 متري اشترانکوه لرستان صعود کردند.

 همچنین  زینی وند مسئول ورزش خواهران بسیج با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره بازی‌های بومی و محلی  خواهران بسیج سراسر کشور گفت: این رقابت ها با عنوان یادواره شهیده زینب کمائی با حضور 22تیم از تاریخ به میزبانی سپاه امام رضا(ع)خراسان رضوی در رشته های دال پلان،هفت سنگ، طناب کشی ،سه گانه برگزار شد.

زینی وند افزود: در پایان این جشنواره در رده تیمی، مرکزی قهرمان شد و تیم های استان تهران و اصفهان به مقام های دوم و سوم رسیدند.

مسئول ورزش خواهران بسیج در ادامه با اشاره به دیگر نتایج اظهار داشت: در رشته دال پلان کرمان، لرستان و مرکزی اول تا سوم شدند، در رشته هفت سنگ مقام اول به خراسان رضوی رسید و تیم های استان تهران و مرکزی مقام های دوم و سوم را به خودشان اختصاص دادند.

زینی وند ادامه داد: در طناب کشی مرکزی، اصفهان و زنجان اول، دوم و سوم شدند، در سه گانه استان تهران قهرمان شد، آذربایجان شرقی دوم شد و تیم چهارمحال بختیاری روی سکوی سوم ایستاد. در رشته سه گانه هم مقام اول به استان تهران رسید و مقام دوم و مقام سوم را به ترتیب تیم های آذربایجان شرقی و چهار محال بختیاری کسب کردند.کاپیتان اخلاق این دوره از مسابقات به سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تعلق گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار