کد خبر: 920027
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید علیرضا بیرانوند گلر اول این تیم است اما (برای بازی کردن) باید ۱۰۰ درصد آماده باشد.
پانادیچ

جوان آنلاین :ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس در دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر، اظهار کرد: ما دو پیروزی به دست آوردیم که در شرایط سختی به دست آمد. بازی‌های سختی پیش‌رو داشتیم، همیشه شروع لیگ برای تیم‌ها سخت است. در این شرایط این مهم است که ما دو بازی ابتدای فصل را با پیروزی آغاز کردیم.

او درباره عملکرد بوژیدار رادوشوویچ، در درون دروازه‌ تیم فوتبال پرسپولیس، گفت‌: تمرینات سختی را انجام داده است تا بتواند آماده شود. او در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است و توپ‌های خوبی را نیز مهار کرد. واقعا خوشحال هستم از این که او ۱۰۰ درصد آماده است.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دروازه‌بان اول پرسپولیس چه کسی است؟ گفت‌: بیرانوند، گلر اول تیم ما است اما او باید ۱۰۰ درصد آماده باشد. خوشحال هستم که در این شرایط ما دو دروازه‌بان آماده داریم اما این دروازه‌بانان باید برای شماره یک بودن تلاش کنند.

وی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، هم گفت‌: او در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت و همه از او راضی بودند.

پانادیچ در ادامه‌ این گفت‌وگو در درباره این که گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ از بیرانوند ناراحت است و به خاطر همین این دروازه‌بان در دو بازی اخیر بازی نکرده است، هم گفت‌: فوتبال حرفه‌ای است و هر کسی آماده باشد بازی می‌کند. چرا باید برانکو از بیرانوند ناراحت باشد؟ اگر بیرانوند ۱۰۰ درصد آماده باشد، مطمئنا با تصمیم برانکو بازی خواهد کرد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که در دیدار بعدی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان چه کسی درون دروازه‌ این تیم قرار خواهد گرفت؟ گفت‌: در این باره برانکو باید اظهار نظر کند. بنابراین بهتر است از او در این باره سوال کنید.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار