کد خبر: 919973
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
رئیس انجمن موسیقی استان سمنان از برگزاری جشنواره موسیقی استان سمنان در 31 مرداد و اول و دوم شهریورماه خبر داد و گفت: بخش شهرستانی این جشنواره به مدت سه روز در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

رامین صبری رییس انجمن موسیقی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره موسیقی امسال با رقابت گروه‌های موسیقی شهرستان‌های گرمسار و آرادان آغاز می‌شود اظهار کرد: در مرحله شهرستانی این جشنواره که طی سه روز آینده برگزار می‌شود در مجموع قریب ٤٠٠ نفر در بخش رقابتی (و قریب ٣٠ گروه موسیقی به رقابت می‌پردازند .

وی افزود: جشنواره موسیقی شهرستان گرمسار همراه با شهرستان آرادان امروز در گرمسار برگزار و در این دو شهرستان ٢٩ نفر در بخش رقابتی و 6 گروه در مجموع با حضور ٦٤ نفر برگزار می شود .

صبری گفت: جشنواره موسیقی شهرستان سرخه نیز صبح جمعه و جشنواره شهرستان مهدیشهر عصر جمعه برگزار شد

وی با بیان اینکه این جشنواره در شهرستان سمنان دارای بیشترین نفرات و گروه‌های موسیقی است گفت: جشنواره موسیقی شهرستان سمنان در روزهای ١٧، ١٨ و ١٩ مرداد با رقابت ١٥٠ نفر برگزار خواهد شد .

رییس انجمن موسیقی استان سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های موسیقی برتر شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند یادآور شد: رقابت‌های هنرمندان موسیقی استان در روزهای سی و یکم مرداد و اول و دوم شهریور در سمنان برگزار و برترین گروه‌های استان با هم به رقابت می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار